דף הבית » מאמרים » כיצד להפחית את בעיית הסנוור

כיצד להפחית את בעיית הסנוור

כיצד להפחית את בעיית הסנוור

מה גורם לבוהק?

בוהק נגרם על ידי אור המשתקף ממשטח לתוך העיניים. זה יכול להיגרם על ידי אור שמש ישיר, אורות בהירים, או אפילו משטח רעיוני. בוהק יכול להיות לא נוח ואפילו מסוכן, מכיוון שהוא יכול לגרום לעייפות ועייפות בעיניים. במקרים מסוימים, זה יכול אפילו להוביל לכאבי ראש ולבעיות בריאותיות אחרות.

כיצד להפחית סנוור

1. השתמש בטיפולי חלון

אחת הדרכים הקלות ביותר להפחית את הסנוור היא להשתמש בטיפולי חלונות כגון תריסים, וילונות או גוונים. ניתן לכוונן את אלה כדי לחסום אור שמש ישיר ואורות בהירים, ולעזור להפחית את כמות הסנוור החודרת לחדר.

2. התקן סרט נגד סנוור

סרט נגד סנוור הוא סוג מיוחד של סרט שניתן ליישם על חלונות ומשטחים אחרים כדי להפחית סנוור. זה עובד על ידי פיזור האור, מה שעוזר להפחית את כמות הסנוור שמשתקף. זוהי דרך קלה וחסכונית להפחית סנוור בכל חדר.

3. השתמשו בנורות מפחיתות סנוור

דרך נוספת להפחית סנוור היא שימוש בנורות מפחיתות סנוור. נורות אלו נועדו לפלוט אור רך ומפוזר יותר, אשר מסייע להפחית את כמות הסנוור המוחזרת מהמשטחים. הם דרך מצוינת להפחית סנוור בכל חדר.

4. הזזת רהיטים וחפצים

לפעמים, סנוור יכול להיגרם ממשטחים מחזירי אור כגון רהיטים או חפצים בחדר. העברת חפצים אלה הרחק מחלונות וממקורות אור אחרים יכולה לעזור להפחית את כמות הסנוור שמשתקף.

סנוור יכול להיות מטרד, אבל זה לא חייב להיות. באמצעות טיפולי חלונות, התקנת סרט נגד סנוור, שימוש בנורות מפחיתות סנוור והזזת רהיטים וחפצים, תוכלו להפחית את כמות הסנוור בבית או במשרד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן