דף הבית » כיצד ניתן » כיצד להפוך מצגת PowerPoint לסרטון

כיצד להפוך מצגת PowerPoint לסרטון

כיצד להפוך מצגת PowerPoint לסרטון

מהו סרטון PowerPoint?

סרטון PowerPoint הוא סרטון שנוצר ממצגת PowerPoint. זוהי דרך מצוינת לשתף את המצגת שלך עם קהל רחב יותר, מבלי שתצטרך להציג מצגת חיה. אתה יכול גם להשתמש בסרטון PowerPoint כדי ליצור סרטון הדרכה או הסבר.

כיצד להפוך מצגת PowerPoint לסרטון

קל להפוך מצגת PowerPoint לסרטון. להלן השלבים שעליך לבצע:

1. בחר פורמט וידאו

הצעד הראשון הוא להחליט איזה סוג סרטון אתה רוצה ליצור. האם אתה רוצה סרטון סטנדרטי עם שקופיות ואודיו, או שאתה רוצה להוסיף אנימציות, מעברים ואפקטים אחרים? בהתאם לסוג הסרטון שברצונך ליצור, תצטרך לבחור את פורמט הווידאו המתאים.

2. ייצא את שקופיות PowerPoint שלך

לאחר שבחרת פורמט וידאו, תצטרך לייצא את שקופיות PowerPoint שלך. כדי לעשות זאת, פתח את המצגת שלך ב-PowerPoint ובחר קובץ > ייצוא > צור סרטון.

3. הוסף אודיו ווידאו

כעת לאחר שייצאת את השקופיות שלך, הגיע הזמן להוסיף אודיו ווידאו. אם אתה רוצה לכלול קריינות או מוזיקה, אתה יכול להקליט אותם ישירות ב-PowerPoint או להשתמש בכלי הקלטת אודיו של צד שלישי. אתה יכול גם להוסיף קטעי וידאו למצגת שלך על ידי הכנסתם ל-PowerPoint או באמצעות עורך וידאו של צד שלישי.

4. ייצא את הסרטון שלך

לאחר שהוספת את כל האודיו והווידאו שברצונך לכלול במצגת שלך, תוכל לייצא את הסרטון שלך. כדי לעשות זאת, בחר קובץ > ייצוא > צור סרטון. אתה יכול לבחור את פורמט הסרטון, הרזולוציה והגדרות אחרות לפני הייצוא.

5. שתף את הסרטון שלך

לאחר ייצוא הסרטון שלך, תוכל לשתף אותו עם הקהל שלך. אתה יכול להעלות אותו ליוטיוב, Vimeo או כל פלטפורמת אירוח וידאו אחרת. אתה יכול גם לשתף אותו באמצעות דואר אלקטרוני או מדיה חברתית.

סיכום

קל להפוך מצגת PowerPoint לסרטון. עם הכלים הנכונים ומעט ידע, אתה יכול ליצור סרטון וידאו בעל מראה מקצועי משקופיות PowerPoint שלך. בצע את השלבים המפורטים למעלה כדי להתחיל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן