דף הבית » כיצד ניתן » כיצד להעביר בעלות על רכב | מדריך שלב אחר שלב

כיצד להעביר בעלות על רכב | מדריך שלב אחר שלב

כיצד להעביר בעלות על רכב | מדריך שלב אחר שלב

שלבים להעברת בעלות על רכב

אסוף מסמכים נחוצים

לפני שתוכל להעביר בעלות על רכב, תצטרך לאסוף את המסמכים הדרושים. המסמכים שתזדקק להם ישתנו בהתאם למדינה בה אתה גר, אך בדרך כלל תזדקק לתעודת הכותרת, הצהרת גילוי של מד מרחק ושטר מכירה. ייתכן שיהיה עליך גם לספק הוכחת ביטוח ו/או רישיון נהיגה בתוקף.

מלא את טופס העברת הכותרת

לאחר שאספת את המסמכים הדרושים, תצטרך למלא את טופס העברת הכותרת. טופס זה ידרוש בדרך כלל מידע על המכונית, הקונה והמוכר. תצטרך גם לספק את תאריך המכירה, מחיר המכירה והחתימה שלך. לאחר מילוי הטופס, יהיה עליך להגיש אותו למחלקת כלי הרכב של המדינה.

שלם את עמלת העברת הכותרת

ברוב המדינות, תצטרך לשלם עמלת העברת בעלות בעת העברת בעלות על מכונית. אגרה זו היא בדרך כלל כמה מאות דולרים ומשולם למחלקת כלי הרכב של המדינה. ייתכן שתצטרך לשלם גם עמלות אחרות, כגון מיסים או דמי רישום.

לספק הוכחת ביטוח

במדינות מסוימות, ייתכן שיהיה עליך לספק הוכחת ביטוח לפני העברת בעלות על מכונית. זה נעשה בדרך כלל על ידי מתן עותק של פוליסת הביטוח של הקונה. אם לקונה אין ביטוח, ייתכן שיהיה עליו לרכוש פוליסה לפני השלמת ההעברה.

טיפים להעברת בעלות על רכב

בעת העברת בעלות על רכב, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, ודא שיש לך את כל המסמכים הדרושים לפני תחילת התהליך. כמו כן, תרצה לוודא שיש לך את תעודת התואר, מכיוון שזה נדרש ברוב המדינות. בנוסף, תרצה לוודא שאתה משלם את כל העמלות הנדרשות ולספק הוכחת ביטוח במידת הצורך.

כמו כן, מומלץ לשמור עותק של כל הניירת הקשורה להעברה. זה כולל את טופס העברת הבעלות, שטר המכירה וכל מסמכים אחרים שבהם השתמשת. שמירת מסמכים אלה תעזור לך אם יהיו בעיות כלשהן עם ההעברה בעתיד.

לבסוף, הקפד לעדכן את פוליסת הביטוח שלך לאחר העברת בעלות על רכב. זה יבטיח שאתה מכוסה במקרה של תאונה או בעיה אחרת. כמו כן, תרצה לוודא שאתה מעדכן את הרישום של המכונית במחלקת כלי הרכב של המדינה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן