דף הבית » כיצד ניתן » כיצד להעביר אייפון ישן לחדש

כיצד להעביר אייפון ישן לחדש

כיצד להעביר אייפון ישן לחדש

מבוא

שדרוג לאייפון חדש הוא חוויה מרגשת, אבל זה גם יכול להיות מרתיע. איך אתה מעביר את כל הנתונים שלך מהאייפון הישן שלך לחדש שלך? במאמר זה, נספק הוראות שלב אחר שלב כיצד לעשות זאת במהירות ובקלות.

גבה את האייפון הישן שלך

הצעד הראשון הוא לגבות את האייפון הישן שלך. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית ההגדרות והקש על "iCloud". לאחר מכן, הקש על "גיבוי" וודא ש"גיבוי iCloud" מופעל. הקש על "גבה עכשיו" כדי להתחיל בתהליך. לאחר השלמת הגיבוי, תוכל להמשיך לשלב הבא.

העברת הנתונים שלך

כעת לאחר שהאייפון הישן שלך מגובה, אתה יכול להתחיל להעביר את הנתונים שלך לאייפון החדש שלך. כדי לעשות זאת, הפעל את האייפון החדש שלך ופעל לפי ההוראות שעל המסך כדי להגדיר אותו. כשתגיע למסך "אפליקציות ונתונים", הקש על "שחזר מגיבוי iCloud." לאחר מכן, היכנס לחשבון iCloud שלך ובחר את הגיבוי שיצרת.

שחזור האפליקציות שלך

לאחר העברת הנתונים שלך, תוכל להתחיל לשחזר את האפליקציות שלך. כדי לעשות זאת, פתח את App Store והקש על "רכש". כאן תראה רשימה של כל האפליקציות שרכשת בעבר. הקש על הכרטיסייה "לא באייפון הזה" ולאחר מכן הקש על כפתור "הורד" לצד כל אפליקציה שברצונך לשחזר.

העברת המוזיקה שלך

אם רכשת מוזיקה מ-iTunes, תוכל להעביר אותה לאייפון החדש שלך. כדי לעשות זאת, פתח את iTunes במחשב וחבר אליו את האייפון החדש שלך. לאחר מכן, בחר את האייפון שלך מרשימת המכשירים ולחץ על הכרטיסייה "מוזיקה". כאן, אתה יכול לבחור את השירים שאתה רוצה להעביר וללחוץ על כפתור "סנכרון".

העברת התמונות שלך

אם יש לך תמונות מאוחסנות באייפון הישן שלך, תוכל להעביר אותן לחדש שלך. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית התמונות באייפון הישן שלך ובחר את התמונות שברצונך להעביר. הקש על כפתור "שתף" ולאחר מכן בחר את האייפון החדש שלך מרשימת המכשירים. לאחר מכן, התמונות שלך יועברו לאייפון החדש שלך.

סיכום

העברת הנתונים שלך מהאייפון הישן שלך לחדש שלך לא חייבת להיות קשה. על ידי ביצוע השלבים המתוארים במאמר זה, תוכל להעביר במהירות ובקלות את כל הנתונים, האפליקציות, המוזיקה והתמונות שלך. אם אתה צריך עזרה נוספת, אתה יכול לצפות בסרטון זה מ-YouTube: כיצד להעביר אייפון ישן לאייפון חדש .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן