דף הבית » כיצד ניתן » כיצד להחליף מאיץ במזגן

כיצד להחליף מאיץ במזגן

כיצד להחליף מאיץ במזגן

כלים וחומרים דרושים

  • מברג
  • מאיץ חלופי
  • מספרי תיל
  • חושפי חוטים
  • סרט חשמלי

נושאים קשורים:

 

הוראות שלב אחר שלב

שלב 1: כבה את החשמל למזגן

לפני תחילת כל עבודה על מזגן, חשוב לנתק את החשמל ליחידה. זה יכול להיעשות בדרך כלל על ידי החלפת מתג על הקיר או ניתוק היחידה מהשקע בקיר.

שלב 2: הסר את הכיסוי

לאחר כיבוי החשמל, ניתן להסיר את מכסה המזגן. זה נעשה בדרך כלל על ידי שחרור הברגים שמחזיקים את המכסה במקומו. לאחר הסרת הברגים, ניתן להרים את המכסה.

שלב 3: אתר את האקסלרטור

לאחר הסרת המכסה, ניתן לאתר את המאיץ. הוא ממוקם בדרך כלל ליד מנוע המאוורר וצריך להיות קל לזיהוי. זהו מכשיר קטן וגליל עם חוטים מחוברים אליו.

שלב 4: נתק את החוטים

לאחר איתור המאיץ, יש לנתק את החוטים. ניתן לעשות זאת על ידי שימוש בחותכי חוטים לחיתוך החוטים, או על ידי שימוש במפשפות חוטים כדי להסיר בזהירות את הבידוד מהחוטים. לאחר ניתוק החוטים, ניתן להסיר את המאיץ.

שלב 5: התקן את המאיץ החלופי

לאחר הסרת המאיץ הישן, ניתן להתקין את המאיץ החלופי. זה נעשה על ידי חיבור החוטים למאיץ החדש ואבטחתם עם סרט חשמלי. לאחר חיבור החוטים, ניתן לחבר את המאיץ למזגן.

שלב 6: החזר את הכיסוי למקומו

לאחר התקנת המאיץ החדש, ניתן להחליף את מכסה המזגן. זה נעשה על ידי החזרת הכיסוי על היחידה ואבטחתו עם הברגים שהוסרו קודם לכן.

סיכום

החלפת מאיץ במזגן הוא תהליך פשוט יחסית. זה דורש רק כמה כלים וחומרים, ובדרך כלל ניתן לעשות זאת תוך דקות ספורות. להנחיות מפורטות יותר, בדוק את הסרטון הזה .

כלים וחומרים הוראות
מברג הסר את המכסה
מאיץ חלופי התקן את המאיץ החלופי
מספרי תיל נתק את החוטים
חושפי חוטים נתק את החוטים
סרט חשמלי אבטח את החוטים למאיץ החדש

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן