דף הבית » כיצד ניתן » כיצד לגזור PDF מקובץ

כיצד לגזור PDF מקובץ

כיצד לגזור PDF מקובץ

מבוא

קובצי PDF הפכו לאחד מפורמטי המסמכים הפופולריים ביותר לשיתוף מידע. הם מגוונים וניתן להשתמש בהם למגוון מטרות, החל מחוזים ועד קורות חיים ועד מצגות. עם זאת, לפעמים ייתכן שיהיה עליך לפצל קובץ PDF לשני מסמכים נפרדים או יותר. זה יכול להיעשות בקלות עם הכלים הנכונים.

כיצד לגזור PDF מקובץ

תהליך חיתוך PDF מקובץ הוא פשוט יחסית. להלן השלבים שעליך לבצע:

שלב 1: הורד כלי פיצול PDF

הצעד הראשון הוא הורדת כלי מפצל PDF. ישנם רבים זמינים באינטרנט, כך שאתה יכול לבחור את אחד המתאים ביותר לצרכים שלך. חלק מהכלים הפופולריים ביותר כוללים PDF Split and Merge, Adobe Acrobat ו-PDFsam.

שלב 2: העלה את קובץ ה-PDF

לאחר שבחרתם כלי, השלב הבא הוא להעלות את קובץ ה-PDF שברצונכם לפצל. ניתן לעשות זאת על ידי גרירה ושחרור של הקובץ לתוך הכלי או על ידי בחירת הקובץ מהמחשב שלך.

שלב 3: בחר את הדפים לפצל

לאחר העלאת הקובץ, תצטרך לבחור את הדפים שברצונך לפצל. ניתן לעשות זאת על ידי בחירת מספרי העמודים או על ידי בחירת טווח עמודים. אתה יכול גם לבחור לפצל את ה-PDF למספר מסמכים.

שלב 4: שמור את ה-PDF המפוצל

לאחר שבחרתם את הדפים לפצל, השלב הבא הוא לשמור את ה-PDF המפוצל. אתה יכול לעשות זאת על ידי בחירה באפשרות "שמור" בכלי. לאחר מכן תוכל לבחור היכן ברצונך לשמור את הקובץ ובאיזה פורמט ברצונך לשמור אותו.

סיכום

חיתוך PDF מקובץ הוא תהליך פשוט יחסית. כל מה שאתה צריך זה כלי פיצול PDF והקובץ שאתה רוצה לפצל. ברגע שיש לך את הכלי והקובץ, תוכל לבחור בקלות את הדפים שברצונך לפצל ולשמור את ה-PDF המפוצל. עם הכלים הנכונים, תוכל לפצל בקלות קובץ PDF לשני מסמכים נפרדים או יותר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן