דף הבית » האם חייב » יש להצהיר בפני נוטריון

יש להצהיר בפני נוטריון

יש להצהיר בפני נוטריון

מהו נוטריון ציבורי?

נוטריון הוא פקיד ציבור שמונה על ידי ממשלת מדינה כדי לחזות בחתימה על מסמכים חשובים ולנהל השבועות. נוטריונים ציבוריים מוסמכים לאשר מסמכים, לקבל הודאות, לנהל שבועות ולבצע פעולות רשמיות אחרות כנדרש בחוק.

מה זה אומר להצהיר בפני נוטריון?

הצהרה בפני נוטריון היא תהליך שבו אדם נשבע או מאשר שהמידע שהוא מוסר נכון ומדויק. הדבר נעשה בנוכחות נוטריון, אשר לאחר מכן חותם ומחתים את המסמך כדי לוודא שהאדם הכריז את האמת.

אילו מסמכים מחייבים הצהרה בפני נוטריון?

לרוב נדרשות הצהרות בפני נוטריון למסמכים הכרוכים בעסקאות משפטיות או כספיות. דוגמאות כוללות מסמכי מקרקעין, מסמכי הלוואה, צוואות ותצהירים.

מסמכי מקרקעין

בקנייה או מכירה של נכס נדרשת פעמים רבות הצהרה בפני נוטריון. זאת על מנת להבטיח שהקונה והמוכר מודעים לתנאי ההסכם וחותרים בו מרצונם החופשי.

מסמכי הלוואה

בעת הגשת בקשה להלוואה, נדרשת פעמים רבות הצהרה בפני נוטריון. זאת על מנת להבטיח שהלווה מודע לתנאי ההלוואה ונכנס אליה מרצונו החופשי.

צוואות

בעת כתיבת צוואה, לרוב נדרשת הצהרה בפני נוטריון. זאת על מנת להבטיח כי כותב הצוואה מודע לתנאי הצוואה ונכנס בה מרצונו החופשי.

כיצד להצהיר בפני נוטריון

הצהרה בפני נוטריון היא תהליך פשוט. מי שמפרסם את ההצהרה יצטרך להציג תעודה מזהה תקפה, כגון רישיון נהיגה או דרכון. לאחר מכן, הנוטריון יבקש מהאדם להישבע או לאשר שהמידע שהוא מוסר נכון ומדויק. לאחר מכן יחתום הנוטריון על המסמך ויחתים אותו כדי לוודא שהאדם הכריז על האמת.

סיכום

הצהרה בפני נוטריון היא תהליך שבו אדם נשבע או מאשר שהמידע שהוא מוסר נכון ומדויק. הדבר נעשה בנוכחות נוטריון, אשר לאחר מכן חותם ומחתים את המסמך כדי לוודא שהאדם הכריז את האמת. לרוב נדרשות הצהרות בפני נוטריון למסמכים הכרוכים בעסקאות משפטיות או כספיות, כגון מסמכי מקרקעין, מסמכי הלוואה וצוואות.

מסמך נדרשת הצהרה?
מסמכי מקרקעין כן
מסמכי הלוואה כן
צוואות כן

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן