דף הבית » האם חייב » יש להפקיד ערבים בעת בקשת רשות ערעור

יש להפקיד ערבים בעת בקשת רשות ערעור

יש להפקיד ערבים בעת בקשת רשות ערעור

מהו הפקדת ערבות?

הפקדת ערבות היא תשלום שנעשה על ידי צד לתביעה אזרחית בארצות הברית כדי להבטיח את זכותו לערער על החלטת בית המשפט. הפקדה זו מבוצעת לבית המשפט ומתקיימת עד להכרעה בערעור. מטרת ההפקדה היא להבטיח שהצד המבקש רשות ערעור רציני לגבי ערעורו ויוכל לשלם את ההוצאות הכרוכות בערעור אם לא יצליחו.

מתי נדרש הפקדת ערבות?

הפקדת ערבות נדרשת כאשר צד לתביעה אזרחית בארצות הברית מבקש רשות ערעור. בקשה זו יש להגיש לבית המשפט שנתן את ההחלטה המקורית. לאחר מכן, בית המשפט ידון בבקשה ויחליט אם ליתן רשות ערעור או לא. אם בית המשפט נותן רשות ערעור, על בעל הדין להפקיד הפקדת ערבות להבטחת זכותו לערער.

מהו גובה הפקדת הערבות?

גובה הפקדת הערבות נקבע על ידי בית המשפט. ככלל, הסכום מבוסס על אומדן העלויות הקשורות לערעור. עלויות אלו עשויות לכלול שכר טרחת עורך דין, הוצאות משפט והוצאות אחרות. יש לשלם את סכום הפקדת הערבות במלואו בטרם ייתן בית המשפט רשות ערעור.

מה קורה להפקדת הערבות?

לאחר ביצוע הפקדת הערבות, היא מוחזקת על ידי בית המשפט עד להכרעה בערעור. אם הצד המבקש רשות ערעור יצליח, יחזיר בית המשפט את הפקדת הערבות. במידה והצד לא יצליח, בית המשפט ישמור על הפקדת הערבות לכיסוי העלויות הכרוכות בערעור.

מה קורה אם פיקדון הערבות לא ישולם?

אם המבקש רשות ערעור לא יבצע את הפקדת הערבות הנדרשת, בית המשפט לא ייתן רשות ערעור. המשמעות היא שהצד לא יוכל להמשיך בערעור והחלטת בית המשפט המקורית תעמוד על כנה.

באילו דרישות נוספות יש לעמוד בבקשת רשות ערעור?

בנוסף להפקדת ערבות, על הצד המבקש רשות ערעור לספק לבית המשפט הצהרה בכתב המסבירה מדוע לדעתו יש לבטל את החלטת בית המשפט המקורית. הצהרה זו חייבת לכלול את הנימוקים המשפטיים לערעור ויש להגישו לבית המשפט תוך פרק זמן מסוים. אי ביצוע כן עלול להביא לכך שבית המשפט ידחה את בקשת רשות הערעור.

סיכום

כאשר צד לתביעה אזרחית בארצות הברית מבקש רשות ערעור, עליו להפקיד גם ערבים. הפקדה זו מבוצעת לבית המשפט ומתקיימת עד להכרעה בערעור. גובה הפקדת הערבות נקבע על ידי בית המשפט ויש לשלמו במלואו בטרם ייתן בית המשפט רשות ערעור. אי ביצוע הפקדת הערבות הנדרשת עלולה להביא לכך שבית המשפט ידחה את בקשת רשות הערעור.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן