דף הבית » כמה זמן » טיפים לאוכל: כמה זמן אפשר לשמור עוף במרינדה במקרר?

טיפים לאוכל: כמה זמן אפשר לשמור עוף במרינדה במקרר?

2023-05-09 10:26:00+02:00

מה זה עוף במרינדה?

עוף במרינדה הוא סוג של עוף שהושרה במרינדה, שהיא תערובת של עשבי תיבול, תבלינים ומרכיבים נוספים. המרינדה עוזרת לרכך את העוף ולהוסיף טעם. ניתן להשתמש בו במגוון מנות, מעוף בגריל ועד מוקפצים.

כמה זמן אפשר לשמור עוף במרינדה במקרר?

עוף במרינדה יכול להישמר במקרר עד יומיים. לאחר מכן, יש לבשל או להקפיא. אם העוף קפוא, ניתן לשמור אותו עד ארבעה חודשים.

טיפים לאחסון עוף במרינדה

1. השתמש במיכל לא תגובתי

כשמאחסנים עוף במרינדה במקרר, חשוב להשתמש בכלי לא מגיב, כמו מיכל זכוכית או פלסטיק. הימנעו משימוש במיכלי מתכת, שכן הם עלולים להגיב עם החומצה במרינדה ולגרום לצבע העוף.

2. שומרים את העוף מכוסה

חשוב לשמור את העוף הכבוש מכוסה בזמן שהוא במקרר. זה יעזור למנוע מהעוף להתייבש וגם יעזור למנוע ממנו לספוג ריחות ממאכלים אחרים במקרר.

3. אל תשתמש שוב במרינדה

לאחר שהעוף הושרה, אין לעשות שימוש חוזר במרינדה. הסיבה לכך היא שהמרינדה תבוא במגע עם עוף נא, שעלול להכיל חיידקים.

4. סמן את המיכל

כשמאחסנים עוף במרינדה במקרר, חשוב לסמן את המיכל בתאריך הכנתו. זה יעזור לך לעקוב אחרי כמה זמן העוף שהה במקרר ויעזור לך להימנע מאכילתו לאחר שהיה במקרר יותר מדי זמן.

5. מבשלים את העוף היטב

כשמבשלים עוף במרינדה, חשוב לוודא שהוא מבושל היטב. זה יעזור להבטיח שכל החיידקים הקיימים בעוף יהרגו.

סיכום

עוף במרינדה יכול להישמר במקרר עד יומיים. לאחר מכן, יש לבשל או להקפיא. כשמאחסנים עוף במרינדה במקרר, חשוב להשתמש בכלי לא מגיב, לשמור את העוף מכוסה ולתייג את הכלי עם תאריך הכנתו. חשוב גם לא לעשות שימוש חוזר במרינדה ולבשל את העוף ביסודיות. על ידי ביצוע העצות האלה, אתה יכול להבטיח שהעוף הכבוש שלך מאוחסן כראוי ובטוח לאכילה.

דעה אישית

אני אוהב עוף במרינדה כי זה כל כך טעים וקל להכנה. אני תמיד מקפיד לאחסן אותו כמו שצריך במקרר ולבשל אותו היטב לפני האכילה. אני גם אוהב להתנסות במרינדות שונות כדי לראות אילו מהן אני הכי אוהב. עוף במרינדה היא דרך מצוינת להוסיף טעם לכל מנה, ואני ממליצה בחום לנסות! טיפים לאוכל: כמה זמן אפשר לשמור עוף במרינדה במקרר? טיפים לאוכל: כמה זמן אפשר לשמור עוף במרינדה במקרר?

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן