דף הבית » איך קוראים » חשיפת השם האמיתי של סטטיק: גלה את זהותו של גיבור העל האיקוני הזה!

חשיפת השם האמיתי של סטטיק: גלה את זהותו של גיבור העל האיקוני הזה!

חשיפת השם האמיתי של סטטיק גלה את זהותו של גיבור העל האיקוני הזה!

מי זה סטטי?

סטטיק הוא גיבור על איקוני מהיקום של DC Comics. הוא גיבור על מתבגר עם הכוח לתמרן ולשלוט בחשמל. הוא נוצר על ידי כותב ואמן הקומיקס האגדי, דוויין מקדאפי, והופיע לראשונה ב-1993.

מהו השם האמיתי של סטטיק?

שמו האמיתי של סטטיק הוא וירג’יל אובייד הוקינס. הוא נולד בדקוטה סיטי, עיר בדיונית הממוקמת ביקום DC Comics. וירג’יל הוא בנם של רוברט וג’ין הוקינס, ויש לו אחות גדולה בשם שרון.

מקורו של סטטי

וירג’יל הוקינס היה נער רגיל שחי בדקוטה סיטי עד לילה גורלי אחד. הוא נתפס באמצע מלחמת כנופיות, ובתוהו ובוהו, הוא נחשף למוטגן ניסיוני. המוטאגן הזה נתן לו את הכוח לשלוט בחשמל ולתפעל אותו.

עם הכוחות החדשים שלו, וירג’יל החליט להשתמש בהם לתמיד והפך לגיבור העל המכונה סטטיק. הוא השתמש בכוחותיו כדי להגן על עירו מפני פושעים ואיומים אחרים.

הכוחות והיכולות של סטטיק

לסטטיק יש את הכוח לתפעל ולשלוט בחשמל. הוא יכול ליצור ולתפעל שדות חשמליים, ליצור פיצוצים חשמליים, ואפילו לעוף על ידי רכיבה על זרם חשמלי. יש לו גם את היכולת לחוש ולשלוט במכשירים אלקטרוניים.

מניפולציה בחשמל

לסטטיק יש את הכוח לתפעל ולשלוט בחשמל. הוא יכול ליצור ולתפעל שדות חשמליים, ליצור פיצוצים חשמליים, ואפילו לעוף על ידי רכיבה על זרם חשמלי. יש לו גם את היכולת לחוש ולשלוט במכשירים אלקטרוניים.

חוזק ועמידות על אנושיים

לסטטיק יש חוזק ועמידות על אנושיים. הוא יכול להרים חפצים שמשקלם מספר טונות ועמיד מאוד בפני נזקים פיזיים. הוא יכול לשרוד גם בטמפרטורות ובסביבות קיצוניות.

סטטי במדיה אחרת

סטטיק הופיע בצורות שונות של מדיה, כולל טלוויזיה, משחקי וידאו וסרטים. הוא הופיע בסדרת האנימציה Static Shock, ששודרה בין השנים 2000 ל-2004, ובסרט האנימציה של DC Universe Justice League: War. הוא מופיע גם במשחק הווידאו Injustice 2.

סטטיק הוא גיבור על איקוני מהיקום של DC Comics. הוא היה חביב מעריצים במשך שנים רבות וממשיך להיות דמות פופולרית ביקום DC Comics. שמו האמיתי הוא וירג’יל אוביד הוקינס, ויש לו את הכוח לתמרן ולשלוט בחשמל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן