דף הבית » האם חייב » חובה לדעת תסמינים של הריון מוקדם

חובה לדעת תסמינים של הריון מוקדם

מהם התסמינים של הריון מוקדם?

הריון הוא חוויה יפה ומרגשת, אבל היא גם יכולה להיות סוחפת. הכרת הסימנים והתסמינים של הריון מוקדם יכולה לעזור לך להתכונן לשינויים הבאים. להלן תסמינים שחובה לדעת של הריון מוקדם שיש לשים לב אליהם.

פספוס תקופה

התסמין השכיח ביותר של הריון הוא החמצת מחזור. רוב הנשים חוות החמצת מחזור במהלך השבועות הראשונים של הכניסה להריון. אם המחזור שלך מאוחר וקיבלת יחסי מין לא מוגנים בחודש האחרון, מומלץ לבצע בדיקת הריון כדי לאשר אם את בהריון.

שדיים עדינים

רגישות של השדיים היא עוד סימפטום שכיח של הריון מוקדם. סימפטום זה מתחיל בדרך כלל במהלך השבועות הראשונים של ההתעברות ויכול להימשך לאורך כל ההריון. השדיים שלך עשויים להרגיש נפוחים, כבדים ורגישים למגע. ייתכן גם שתבחין שהפטמות שלך כהות ורגישות יותר מהרגיל.

עייפות

עייפות היא עוד סימפטום נפוץ של הריון מוקדם. במהלך השליש הראשון, הגוף שלך עובד קשה כדי לתמוך בצמיחת התינוק. כתוצאה מכך, אתה עלול לחוות עייפות קיצונית וצורך במנוחה נוספת. אתה עשוי גם לגלות שאתה עייף בקלות מהרגיל ויש לך פחות אנרגיה במהלך היום.

בחילה והקאה

בחילות והקאות, המכונה בדרך כלל בחילות בוקר, הן עוד סימפטום נפוץ של הריון מוקדם. סימפטום זה מתחיל בדרך כלל במהלך השבועות הראשונים של ההתעברות ויכול להימשך לאורך כל ההריון. אתה עלול לחוות בחילה והקאות בכל שעה של היום, אם כי זה נפוץ ביותר בבוקר.

הטלת שתן תכופה

הטלת שתן תכופה היא עוד סימפטום נפוץ של הריון מוקדם. סימפטום זה מתחיל בדרך כלל במהלך השבועות הראשונים של ההתעברות ויכול להימשך לאורך כל ההריון. אתה עלול לגלות שאתה צריך להשתין לעתים קרובות יותר מהרגיל, אפילו במהלך הלילה.

תשוקות וסלידה לאוכל

השתוקקות למזון וסלידה הם גם תסמינים נפוצים של הריון מוקדם. אתה עלול לגלות שיש לך תשוקה פתאומית ועזה למאכלים מסוימים, או סלידה ממאכלים שנהניתם מהם בעבר. התשוקות והסלידה הללו יכולים להימשך לאורך כל ההריון.

מצבי רוח

שינויים במצב הרוח הם סימפטום נפוץ נוסף של הריון מוקדם. אתה עלול לגלות שאתה חווה שינויים פתאומיים ואינטנסיביים במצב הרוח, שיכולים לנוע בין תחושת שמחות והתרגשות לבין תחושת חרדה והצפה. שינויים במצב הרוח יכולים להימשך לאורך כל ההריון.

מתי לפנות לרופא

אם אתה חווה אחד מהתסמינים של הריון מוקדם, חשוב לפנות לרופא שלך לאישור. הרופא שלך יכול גם לספק לך עצות ותמיכה במהלך ההריון. למידע נוסף, עיין בסרטון זה על תסמיני הריון מוקדם .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן