דף הבית » איך קוראים » זמר לטיני שהופיע בישראל

זמר לטיני שהופיע בישראל

זמר לטיני שהופיע בישראל

מי הזמר הלטיני שהופיע בישראל?

מוזיקה לטינית פופולרית בישראל כבר שנים רבות, והזמר הלטיני שהופיע בישראל אינו יוצא דופן. הזמר המדובר הוא לא אחר מאשר חואנס האגדי, זמר-יוצר קולומביאני שמופיע כבר למעלה משני עשורים. חואנס היה להשפעה גדולה במוזיקה הלטינית, והמוזיקה שלו אומצה על ידי מעריצים בכל רחבי העולם. חואנס נולד במדיין, קולומביה בשנת 1972. הוא החל את הקריירה שלו כחבר בלהקת הרוק Ekhymosis, שהוציאה שלושה אלבומים לפני שהתפרקה בשנת 1998. לאחר התפרקות הלהקה, חואנס פתח בקריירת סולו, והוציא את אלבום הבכורה שלו Fíjate Bien בשנת 2000. האלבום זכה להצלחה גדולה, והוא הוליד כמה סינגלים להיטים, כולל "A Dios le Pido" ו-"Fíjate Bien". מאז, חואנס הוציא שבעה אלבומי אולפן נוספים, שכולם זכו להצלחה ביקורתית ומסחרית. אלבומו האחרון, Mis Planes Son Amarte, יצא ב-2017 והיה מועמד לפרס הגראמי הלטיני. חואנס זכה גם בפרסים רבים, כולל 20 פרסי גראמי לטיני, שני פרסי גראמי ופרס MTV Video Music. בנוסף לקריירה המוזיקלית שלו, חואנס הוא גם פילנתרופ פעיל. הוא הקים את קרן Mi Sangre ב-2006, הפועלת לקידום שלום וצדק חברתי בקולומביה. הוא גם היה מעורב במטרות צדקה רבות, כולל המאבק בעוני וברעב באמריקה הלטינית.

איזה סוג מוזיקה מנגן חואנס?

חואנס ידוע בעיקר בזכות מוזיקת הפופ הלטינית שלו, המשלבת אלמנטים של רוק, פופ ומוזיקת פולק. המוזיקה שלו מתאפיינת לעתים קרובות במקצבים האופטימיים שלה ובמלודיות קליטות. הוא גם התנסה בז'אנרים אחרים, כמו רגאטון והיפ הופ. המילים של ג'ואנס מתמקדות לעתים קרובות בנושאים של אהבה, צדק חברתי ושלום. הוא ידוע גם במילות השיר החברתיות שלו, שלעתים קרובות מתייחסות לנושאים כמו עוני, אלימות ושחיתות.

מהם כמה מהשירים הפופולריים ביותר של חואנס?

חואנס הוציא שירים פופולריים רבים לאורך הקריירה שלו. כמה מהשירים הפופולריים ביותר שלו כוללים את "A Dios le Pido", "Fíjate Bien", "La Camisa Negra", "Me Enamora", "La Señal" ו-"Me Enamora".

מהם כמה מהפרסים הבולטים ביותר של חואנס?

חואנס זכה בפרסים רבים במהלך הקריירה שלו. הוא זכה ב-20 פרסי גראמי לטיני, שני פרסי גראמי ופרס MTV Video Music. הוא גם היה מועמד למספר פרסים נוספים, כולל פרס המוזיקה של MTV אירופה, פרס הבילבורד למוזיקה הלטינית ופרס Premio Lo Nuestro.

מתי הופיע חואנס בישראל?

חואנס הופיע בישראל בשנת 2017, במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלו Mis Planes Son Amarte. סיבוב ההופעות זכה להצלחה רבה, והשתתפו בו אלפי מעריצים.

אילו עוד זמרים לטיניים הופיעו בישראל?

מלבד חואנס הופיעו בישראל עוד כמה זמרים לטיניים. אלה כוללים את שאקירה, ריקי מרטין, מארק אנתוני ואנריקה איגלסיאס.

השוואה מהירה

זמר ז'ָאנר פרסים בולטים הופיע בישראל
חואנס פופ לטיני 20 פרסי גראמי לטיני, 2 פרסי גראמי, פרס MTV Video Music 2017
שאקירה פופ לטיני, רוק 2 פרסי גראמי, 5 פרסי גראמי לטיני, פרס MTV Video Music 2009
ריקי מרטין פופ לטיני, ריקוד 2 פרסי גראמי, 5 פרסי גראמי לטיני, פרס MTV Video Music 2007
מארק אנטוני פופ לטיני, סלסה 2 פרסי גראמי, 5 פרסי גראמי לטיני, פרס MTV Video Music 2009
אנריקה איגלסיאס פופ לטיני, ריקוד 2 פרסי גראמי, 5 פרסי גראמי לטיני, פרס MTV Video Music 2011

חואנס הוא אחד הזמרים הלטיניים הפופולריים בעולם, והמוזיקה שלו אומצה על ידי מעריצים בכל העולם. הוא הוציא מספר סינגלים ואלבומים להיטים, וזכה בפרסים רבים, כולל 20 פרסי גראמי לטיני, שני פרסי גראמי ופרס MTV Video Music. הוא הופיע גם בישראל, במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלו Mis Planes Son Amarte בשנת 2017. זמרים לטיניים נוספים שהופיעו בישראל כוללים את שאקירה, ריקי מרטין, מארק אנתוני ואנריקה איגלסיאס.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן