דף הבית » למה אני » הרב זקס: למה אני יהודי

הרב זקס: למה אני יהודי

הרב זקס: למה אני יהודי

הרב זקס: למה אני יהודי

הרב זקס הוא דמות בולטת בקהילה היהודית, וסיפורו מדוע בחר להיות יהודי הוא סיפור מעורר השראה. הרב זקס נולד למשפחה חילונית בברית המועצות לשעבר, והוריו לא היו דתיים במיוחד. אולם ככל שהתבגר, החל הרב זקס לחקור את הצד הרוחני שלו ובסופו של דבר בחר להיות יהודי.

חקר היהדות

הרב זקס החל לחקור את היהדות בשנות העשרים המוקדמות לחייו. הוא קרא ספרים בנושא, השתתף בהרצאות ואף נסע לישראל כדי ללמוד עוד על הדת. הוא נמשך במיוחד לרעיון של מערכת יחסים אישית עם אלוהים, ומצא שתורת התורה היא בעלת משמעות עמוקה.

מציאת תחושת שייכות

הרב זקס גילה שהפיכתו ליהודי נותן לו תחושת שייכות. הוא הרגיש מחובר לקהילה גדולה יותר, והוא הצליח למצוא בית רוחני. הוא גם גילה שתורת היהדות הדהדה אותו עמוקות, והוא הצליח למצוא תחושת מטרה ומשמעות בחייו.

כוחה של תפילה

הרב זקס גם מצא שהתפילה היא כלי רב עוצמה לחיבור עם ה'. הוא גילה שהתפילה אפשרה לו לבטא את מחשבותיו ורגשותיו העמוקים ביותר, והיא נתנה לו תחושת שלווה ונחמה. הוא גם מצא שתפילה היא דרך להביע הכרת תודה ולבקש הדרכה.

היתרונות בלהיות יהודי

הרב זקס גילה שלהיותו יהודי היו יתרונות רבים בחייו. הנה כמה מהדרכים שבהן היותו יהודי העשיר את חייו:

  • תחושת שייכות לקהילה גדולה יותר
  • הבנה מעמיקה יותר של תורת התורה
  • מערכת יחסים אישית עם אלוהים
  • כוחה של תפילה
  • תחושה של מטרה ומשמעות בחיים
  • חיבור להיסטוריה ולתרבות היהודית

הרב זקס מצא כי הפיכתו ליהודי הייתה חוויה משמעותית ומתגמלת. הוא גילה שזה העשיר את חייו במובנים רבים, והוא אסיר תודה על ההזדמנות להיות חלק מהקהילה היהודית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן