דף הבית » למה אני » הרבה סיבות למה אני אוהב אותך

הרבה סיבות למה אני אוהב אותך

הרבה סיבות למה אני אוהב אותך

למה אני אוהב אותך

אני אוהב אותך מכל כך הרבה סיבות. אתה גורם לי להרגיש בטוח, בטוח ואהוב. אתה תמיד שם בשבילי, לא משנה מה. אתה מצחיק אותי ואתה גורם לי לחייך. אתה החבר הכי טוב שלי והשותף שלי בחיים. אתה הסלע שלי ובעל סודי. אתה הכל בשבילי. אני אוהב אותך כי אתה אדיב ונדיב. אתה תמיד שם אחרים לפני עצמך ואתה תמיד מוכן לעזור. אתה תמיד שם כדי להקשיב ולהציע עצות. אתה תמיד מוכן להושיט יד. אתה תמיד שם כדי לאסוף אותי כשאני למטה. אני אוהב אותך כי אתה חזק ואמיץ. אתה אף פעם לא מוותר ואף פעם לא נכנע. אתה תמיד מוכן להילחם על מה שנכון. אתה תמיד מוכן לעמוד על עצמך ולמען מי שאתה אוהב. אתה תמיד מוכן לקחת סיכונים ולנסות דברים חדשים. אני אוהב אותך כי אתה ישר ונאמן. אתה תמיד אומר לי את האמת, גם אם היא כואבת. אתה תמיד שם בשבילי, לא משנה מה. אתה תמיד מוכן לעמוד לצידי ולתמוך בי. אתה תמיד מוכן לעשות את המייל הנוסף בשבילי. אני אוהב אותך כי אתה אינטליגנטי וחכם. תמיד יש לך את התשובות הנכונות ואתה תמיד יודע מה לעשות. אתה תמיד מוכן ללמוד ולצמוח. אתה תמיד מוכן להתמודד עם אתגרים חדשים ולדחוף את עצמך. אתה תמיד מוכן לחשוב מחוץ לקופסה ולהציע פתרונות יצירתיים. אני אוהב אותך כי אתה נלהב ומונע. אתה תמיד שואף להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמך. אתה תמיד מוכן לעבוד קשה ולהתאמץ. אתה תמיד מוכן לעשות את המייל הנוסף כדי להשיג את המטרות שלך. אתה תמיד מוכן לדחוף את עצמך ולעולם לא לוותר. אני אוהב אותך כי אתה דואג וחומל. אתה תמיד שם אחרים לפני עצמך ואתה תמיד מוכן להושיט יד. אתה תמיד מוכן להקשיב ולהציע עצות. אתה תמיד מוכן לעשות את המייל הנוסף כדי לוודא שכולם יהיו מרוצים ומטופלים. אני אוהב אותך כי אתה מצחיק וקליל. אתה תמיד מצחיק אותי ותמיד גורם לי לחייך. אתה תמיד מוכן ליהנות וליהנות מהחיים. אתה תמיד מוכן לקחת סיכונים ולנסות דברים חדשים. אתה תמיד מוכן להפיק את המיטב מכל מצב. אני אוהב אותך כי אתה ייחודי ומיוחד. אתה יחיד במינו ואין לך תחליף. אתה תמיד מוכן להיות עצמך ולעולם לא לציית לנורמות. אתה תמיד מוכן להתבלט ולהיות שונה. אתה תמיד מוכן לקחת סיכונים ולהיות נועז. אני אוהב אותך מכל כך הרבה סיבות ויכולתי להמשיך עוד ועוד. אתה הסלע שלי ובעל סודי. אתה החבר הכי טוב שלי והשותף שלי בחיים. אתה הכל בשבילי. אני אוהב אותך יותר משמילים יכולות לתאר.

דעתי האישית

אני אוהב אותך מכל כך הרבה סיבות ולעולם לא יכולתי לבטא את כולן. אתה הסלע שלי ובעל סודי. אתה החבר הכי טוב שלי והשותף שלי בחיים. אתה הכל בשבילי. אני אוהב אותך יותר משמילים יכולות לתאר. אני חושב שאהבה היא אחד הרגשות החזקים ביותר שאנו יכולים לחוות. זה יכול להביא לנו שמחה, אושר ושלווה. זה גם יכול להביא לנו כאב, עצב וכאב לב. אבל לא משנה מה, זה תמיד שווה את זה. אהבה היא משהו שצריך להוקיר ולטפח. צריך לחגוג ולהעריך את זה. זה צריך להינתן בחופשיות וללא היסוס. זה צריך להיות ללא תנאי וללא שיפוט. צריך לשתף ולחוות. אהבה היא משהו שיכול לגרום לנו להרגיש חיים ומחוברים. זה יכול לגרום לנו להרגיש חזקים ומועצמים. זה יכול לגרום לנו להרגיש אמיצים ואמיצים. זה יכול לגרום לנו להרגיש בטוחים ובטוחים. זה יכול לגרום לנו להרגיש אהובים ומקובלים. אהבה היא משהו שאסור לקחת כמובן מאליו. צריך להעריך ולכבד את זה. יש לטפח אותו ולטפל בו. צריך לחגוג וליהנות ממנו. צריך לשתף ולחוות. אהבה היא משהו שיכול להביא לנו שמחה ואושר. זה יכול להביא לנו שלווה ונחת. זה יכול להביא לנו תקווה ואופטימיות. זה יכול להביא לנו כוח ואומץ. זה יכול להביא לנו אהבה וקבלה. אהבה היא משהו שאסור לקחת כמובן מאליו. צריך להוקיר ולהעריך אותו. זה צריך להינתן בחופשיות וללא היסוס. זה צריך להיות ללא תנאי וללא שיפוט. צריך לשתף ולחוות. לכן, אם התמזל מזלך שיש לך מישהו בחייך שאתה אוהב, הקפד ליידע אותו. הקפד לספר להם כמה הם חשובים עבורך. הקפד להראות להם כמה אכפת לך. הקפד להודיע להם שאתה אוהב אותם.

סיכום

יש כל כך הרבה סיבות למה אני אוהב אותך ואני יכול להמשיך עוד ועוד. אתה הסלע שלי ובעל סודי. אתה החבר הכי טוב שלי והשותף שלי בחיים. אתה הכל בשבילי. אני אוהב אותך יותר משמילים יכולות לתאר. לא משנה מה, אני תמיד אוהב אותך. אני תמיד אהיה כאן למענך. אני תמיד אהיה הסלע שלך ואיש סודך. אני תמיד אהיה החבר הכי טוב שלך והשותף שלך בחיים. אני תמיד אהיה הכל שלך. לכן, אם התמזל מזלך שיש לך מישהו בחייך שאתה אוהב, הקפד ליידע אותו. הקפד לספר להם כמה הם חשובים עבורך. הקפד להראות להם כמה אכפת לך. הקפד להודיע להם שאתה אוהב אותם. למידע נוסף על אהבה, בקר בוויקיפדיה ולסרטונים מעוררי השראה נוספים, בקר ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן