דף הבית » למה אני » המחיר של הספר למה אני קופץ

המחיר של הספר למה אני קופץ

המחיר של הספר למה אני קופץ

המחיר של הספר למה אני קופץ

למה אני קופץ הוא ספר זיכרונות שנכתב על ידי נאוקי היגאשידה, סופרת יפנית עם אוטיזם. הספר פורסם לראשונה ביפן ב-2007 ומאז תורגם ליותר מ-20 שפות. הוא הפך לרב מכר בינלאומי וזכה לשבחים על התובנה שלו בעולם האוטיזם.

הספר זמין גם בפורמט מודפס וגם בפורמט דיגיטלי, והמחיר משתנה בהתאם לקמעונאי. להלן השוואה מהירה של המחירים של קמעונאים שונים:

קִמעוֹנַאִי מחיר
אֲמָזוֹנָה $9.99 (כריכה רכה)
בארנס אנד נובל $11.99 (כריכה רכה)
אפל ספרים $9.99 (ספר אלקטרוני)
גוגל פליי $9.99 (ספר אלקטרוני)
קובו $9.99 (ספר אלקטרוני)

הסיפור מאחורי למה אני קופץ

למה אני קופץ הוא סיפורו של נאוקי היגאשידה, צעיר עם אוטיזם. הספר כתוב בצורה של סדרת חיבורים, בהם משתף נאוקי את מחשבותיו וחוויותיו מהחיים עם אוטיזם. הוא מסביר כיצד הוא חווה את העולם אחרת, וכיצד למד להתמודד עם מצבו.

הספר זכה לשבחים על התובנה שלו בעולם האוטיזם, ועל יכולתו לעזור לאנשים להבין ולהזדהות עם הסובלים מאוטיזם. הוא הפך לרב מכר בינלאומי, ותורגם ליותר מ-20 שפות.

ההשפעה של למה אני קופץ

למה אני קופץ הייתה השפעה עמוקה על הדרך שבה אנשים חושבים על אוטיזם. זה עזר להעלות את המודעות למצב, ועזר להפחית את הסטיגמה הקשורה בו. זה גם זכה לשבחים על יכולתו לעזור לאנשים להבין ולהזדהות עם אלה שיש להם אוטיזם.

הספר זכה לשבחים על ידי דמויות בולטות רבות, כולל הדלאי לאמה, שאמר שזה "ספר מדהים שיעזור לאנשים רבים להבין טוב יותר את האוטיזם". זה גם זכה לשבחים מהאו"ם, שאמר שהוא "יעזור ליצור עולם מכיל ומבין יותר".

הביקורות על למה אני קופץ

למה אני קופץ זכה לשבחים רבים על ידי המבקרים והקוראים כאחד. הוא זכה לשבחים על התובנה שלו בעולם האוטיזם, ועל יכולתו לעזור לאנשים להבין ולהזדהות עם הסובלים מאוטיזם. הוא תואר כ"ספר מדהים שיעזור לאנשים רבים להבין טוב יותר אוטיזם".

הספר גם זכה לשבחים על יכולתו לעזור לאנשים להבין ולהזדהות עם אלה שיש להם אוטיזם. הוא תואר כ"ספר חזק ומרגש שיעזור ליצור עולם מכיל ומבין יותר".

שאלות ותשובות

על מה הספר מדבר?

הספר עוסק בנאוקי היגאשידה, בחור צעיר עם אוטיזם, וחוויות החיים שלו עם המצב. הוא כתוב בצורה של סדרה של חיבורים, שבהם משתף נאוקי את מחשבותיו וחוויותיו מהחיים עם אוטיזם.

מי כתב את הספר?

הספר נכתב על ידי נאוקי היגאשידה, סופרת יפנית עם אוטיזם.

באילו שפות הספר זמין?

הספר תורגם ליותר מ-20 שפות.

מה המחיר של הספר?

מחיר הספר משתנה בהתאם לקמעונאי. ראה את הטבלה למעלה להשוואה מהירה של מחירים מקמעונאים שונים.

מה נאמר על הספר?

הספר זכה לשבחים על התובנה שלו בעולם האוטיזם, ועל יכולתו לעזור לאנשים להבין ולהזדהות עם הסובלים מאוטיזם. הוא תואר כ"ספר מדהים שיעזור לאנשים רבים להבין אוטיזם טוב יותר" ו"ספר חזק ומרגש שיעזור ליצור עולם מכיל ומבין יותר".

סיכום

למה אני קופץ הוא ספר זיכרונות שנכתב על ידי נאוקי היגאשידה, סופרת יפנית עם אוטיזם. הספר זכה לשבחים על התובנה שלו בעולם האוטיזם, ועל יכולתו לעזור לאנשים להבין ולהזדהות עם הסובלים מאוטיזם. הוא זמין גם בפורמט מודפס וגם בפורמט דיגיטלי, והמחיר משתנה בהתאם לקמעונאי. הספר תורגם ליותר מ-20 שפות, וזכה לשבחים על ידי דמויות בולטות רבות, כולל הדלאי לאמה והאו"ם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן