דף הבית » למה אני » המדינה למה אני שונא את טורונטו

המדינה למה אני שונא את טורונטו

המדינה למה אני שונא את טורונטו

יוקר המחיה של טורונטו

טורונטו היא עיר יקרה לחיות בה. יוקר המחיה בטורונטו הוא כמעט כפול מזה של ערים אחרות בקנדה. שכר הדירה יקר, וגם עלות המצרכים, ההובלות ושאר הצרכים גבוהים. זה מקשה על אנשים להסתדר, ויכול להיות קשה לחסוך כסף.

גודש תנועה

טורונטו היא עיר צפופה מאוד. הכבישים תמיד עמוסים ויכולות לקחת שעות להגיע ממקום למקום. זה מקשה על ההתמצאות ויכול להיות מאוד מתסכל. בנוסף, מערכת התחבורה הציבורית צפופה ואינה אמינה, מה שמקשה על הגעה לעבודה או לבית הספר בזמן.

חוסר בשטח ירוק

טורונטו היא עיר מאוד עירונית, ויש מחסור בשטחים ירוקים. יש כמה פארקים ושבילים, אבל הם לרוב צפופים ולא מתוחזקים היטב. זה מקשה על לברוח מהמולת העיר וליהנות מקצת שקט ושלווה.

זיהום

טורונטו היא עיר מזוהמת מאוד. איכות האוויר ירודה ויש זיהום רעש רב. זה יכול להיות מאוד לא בריא ועלול לגרום לבעיות נשימה ואחרות. בנוסף, איכות המים לא טובה ויש הרבה פסולת ברחובות.

חוסר גיוון

טורונטו היא עיר הומוגנית מאוד. יש חוסר בגיוון תרבותי וגזעי, מה שיכול להקשות על הרגשתך שייכת. בנוסף, קיים מחסור בגיוון כלכלי, מה שעלול להקשות על אנשים מרקע עם הכנסה נמוכה למצוא עבודה והזדמנויות.

שיעור פשיעה גבוה

בטורונטו יש שיעור פשיעה גבוה. יש הרבה מעשי שוד, תקיפות ופשעים אחרים המתרחשים בעיר. זה יכול להקשות על תחושת הביטחון ויכול להקשות על ההנאה מהעיר.

טורונטו היא עיר נהדרת, אבל יש הרבה סיבות למה אני שונא אותה. יוקר המחיה גבוה, התנועה עמוסה, חסר שטחים ירוקים, הזיהום רע, חסר גיוון ושיעור הפשיעה גבוה. כל אלה הן הסיבות למה אני לא אוהב את טורונטו ולמה זו לא העיר בשבילי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן