דף הבית » איפה נמצאת » היכן נמצאת סקירת הספרות במאמר?

היכן נמצאת סקירת הספרות במאמר?

היכן נמצאת סקירת הספרות במאמר?

מהי סקירת ספרות?

סקירת ספרות היא סיכום מקיף של מחקרים קודמים בנושא. הוא מספק סקירה כללית של הממצאים והמסקנות העיקריות של המחקר, וניתן להשתמש בו כדי לזהות מגמות, פערים וחוסר עקביות במחקר הקיים.

איפה סקירת הספרות במאמר?

סקירת הספרות ממוקמת בדרך כלל בתחילת מאמר או עבודת מחקר. הוא נמצא לעתים קרובות במבוא, אך ניתן למצוא אותו גם בסעיפים לדיון או במסקנות. ניתן למצוא אותו גם בתקציר, שהוא סיכום קצר של המאמר.

כיצד לאתר את סקירת הספרות

שלב 1: קרא את התקציר

התקציר הוא סיכום קצר של המאמר, ובדרך כלל הוא מכיל הפניה לסקירת הספרות. חפש ביטויים כגון "מאמר זה סוקר את הספרות" או "מאמר זה מסכם את המחקר הקיים".

שלב 2: קרא את ההקדמה

ההקדמה של מאמר או עבודת מחקר מכילה בדרך כלל סיכום של סקירת הספרות. חפש ביטויים כגון "מאמר זה סוקר את הספרות" או "מאמר זה מסכם את המחקר הקיים".

שלב 3: קרא את הדיון או המסקנה

חלקי הדיון או המסקנה של מאמר או עבודת מחקר עשויים להכיל גם סיכום של סקירת הספרות. חפש ביטויים כגון "מאמר זה סוקר את הספרות" או "מאמר זה מסכם את המחקר הקיים".

טיפים לאיתור סקירת הספרות

  • חפש ביטויים כגון "מאמר זה סוקר את הספרות" או "מאמר זה מסכם את המחקר הקיים".
  • בדוק את סעיפי התקציר, ההקדמה, הדיון והסיכום של המאמר.
  • אם סקירת הספרות אינה במאמר, חפשו הפניה לעבודה קודמת המכילה את סקירת הספרות.

סיכום

סקירת הספרות היא חלק חשוב ממאמר או עבודת מחקר. הוא מספק סקירה כללית של המחקר הקיים בנושא וניתן להשתמש בו כדי לזהות מגמות, פערים וחוסר עקביות. כדי לאתר את סקירת הספרות, קרא את קטעי התקציר, המבוא, הדיון והסיכום של המאמר. אם סקירת הספרות אינה במאמר, חפשו הפניה לעבודה קודמת המכילה את סקירת הספרות. למידע נוסף על איתור סקירת הספרות, צפה בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן