דף הבית » איפה נמצאת » היכן נמצאת הטיוטה שנשמרה בפייסבוק?

היכן נמצאת הטיוטה שנשמרה בפייסבוק?

היכן נמצאת הטיוטה שנשמרה בפייסבוק?

מה זה טיוטת פייסבוק?

Facebook Draft היא תכונה המאפשרת למשתמשים לשמור את הפוסטים שלהם כטיוטות ולגשת אליהם מאוחר יותר. תכונה זו שימושית למשתמשים שרוצים לשמור את הפוסטים שלהם ולערוך אותם מאוחר יותר לפני הפרסום.

איפה הטיוטה נשמרת בפייסבוק?

הטיוטה שנשמרה בפייסבוק ממוקמת בלשונית “שמור” בצד שמאל של פיד החדשות. כדי לגשת לטיוטה, לחץ על הכרטיסייה “שמור” ולאחר מכן לחץ על האפשרות “טיוטות”. פעולה זו תפתח את רשימת הטיוטות שנשמרו בחשבון הפייסבוק.

Drafts can be accessed in a drafts folder in the Facebook app or on the website.

ניתן לגשת לטיוטות בתיקיית טיוטות באפליקציית פייסבוק או באתר.שלבים לגישה לטיוטה
שלב 1: היכנס לחשבון הפייסבוק

השלב הראשון הוא כניסה לחשבון הפייסבוק באמצעות שם המשתמש והסיסמה.

שלב 2: לחץ על הכרטיסייה “שמור”.

השלב הבא הוא ללחוץ על לשונית “שמור” הממוקמת בצד שמאל של עדכון החדשות.

שלב 3: לחץ על האפשרות “טיוטות”.

השלב השלישי הוא ללחוץ על האפשרות “טיוטות” שנמצאת בלשונית “שמור”. פעולה זו תפתח את רשימת הטיוטות שנשמרו בחשבון הפייסבוק.

שלב 4: בחר את הטיוטה

השלב הרביעי הוא לבחור את הטיוטה מהרשימה וללחוץ עליה כדי לפתוח אותה.

שלב 5: ערוך ופרסם את הטיוטה

השלב האחרון הוא לערוך את הטיוטה ולאחר מכן ללחוץ על כפתור “פרסם” כדי לפרסם אותה.

למידע נוסף על הטיוטה שנשמרה בפייסבוק, בקר בוויקיפדיה.

כיצד אוכל לשחזר פוסט לא גמור בפייסבוק?

שחזור פוסט לא גמור בפייסבוק יכול להיות קל יותר ממה שהוא עשוי להופיע לראשונה! אם תלחץ על “ביטול” או תנקה את החלון בזמן העבודה על פוסט, כל התוכן הכתוב שלך יישמר אוטומטית כטיוטה. כדי לגשת לטיוטה הזו, פשוט עבור אל הקטע יומן פעילות בהגדרות החשבון שלך. תחת התפריט הנפתח סוג סיפור, בחר טיוטות, ואתה אמור למצוא את הפוסטים שעבדת עליהם, עדיין באותו פורמט שהשארת! משם, כל מה שאתה צריך לעשות הוא לבצע שינויים אחרונים וללחוץ על ‘פרסם’. בתהליך הפשוט הזה, שחזור פוסט שאבד לא חייב להיות מלחיץ – עכשיו הגיע הזמן לחזור לפרסם!

Free Laptop Iphone photo and picture

היכן נשמרות טיוטות של פייסבוק אייפון?

אם אתה משתמש ב-Facebook באייפון, אולי אתה סקרן היכן פייסבוק שומרת את הטיוטות הלא גמורות שלך. טיוטות שנוצרות באמצעות אפליקציית פייסבוק נשמרות במכשיר עצמו ולא בשום שרת לצורך אבטחה נוספת. כדי למצוא טיוטות שמורות, פשוט פתח את תיבת הדואר הנכנס שלך וחפש את “טיוטות שמורות” בתחתית הרשימה. לאחר הפתיחה, ניתן לאחזר, לערוך ולשלוח את כל הטיוטות השמורות ישירות משם. זה עוזר מאוד לסיים הודעות בזמן אחר שבו אין לך גישה מיידית לנתונים או למכשירים אחרים.

איך אני יכול להופיע מחדש פוסט בפייסבוק?

פרסום מחדש של פוסט בפייסבוק הוא פשוט כמו כמה קליקים. פשוט היכנס לחשבון הפייסבוק שלך, מצא את הפוסט שברצונך לפרסם מחדש, לחץ על החץ בפינה השמאלית העליונה ובחר ‘הגבר פוסט’ או ‘קדם פוסט’. בהתאם למטרות שלך עבור הפוסט, ייתכן שתרצה לבחור צורות שונות של קידום כגון הגדלת טווח ההגעה שלך או שליחת תנועה לאתר שלך. לאחר שתבצע את הבחירות שלך, פייסבוק תדריך אותך דרך אפשרויות התשלום ובחירת הקהל. עם כמה צעדים בלבד, אתה יכול לקבל יותר עיניים על התוכן שפורסם בעבר!

איך אני רואה פוסטים מתוזמנים באפליקציית פייסבוק?

לדעת כיצד לצפות בפוסטים מתוזמנים עתידיים בפייסבוק היא דרך מצוינת להקדים את המשחק. פוסטים מתוזמנים עוזרים להגביר את המעורבות ומכאן את הנראות של הדף שלך, לכן חשוב לעקוב אחר מה שהולך לאוויר. למרבה המזל, צפייה בפוסטים מתוזמנים באפליקציית פייסבוק היא קלה! פשוט הקש על סמל שלושת הקווים האופקיים בפינה השמאלית העליונה של הניוזפיד שלך ובחר “פוסטים מתוזמנים” מהרשימה שמופיעה. כאן תמצא את כל הפוסטים הקרובים שלך ברשימה בסדר כרונולוגי, מה שמאפשר לך לנהל אותם בקלות תוך כדי תנועה.

טיוטת האירוע בפייסבוק נעלמה

בתור מארגן אירועים, זה יכול להיות מאוד מתסכל וגוזל זמן כאשר טיוטת אירוע בפייסבוק נעלמת ללא אזהרה. בין אם השקעת שעות ביצירת המסר המושלם או סתם הזנת מידע בסיסי, זו מכה אמיתית כשהעבודה הקשה שלך נעלמת. למרבה המזל, ישנם כמה אמצעים שתוכל לנקוט כדי למנוע את זה מלהתרחש בעתיד. שימוש טוב בניהול נתונים ומעקב אחר שינויים כלשהם בטיוטה יכולים לעזור להבטיח שהיא לא תלך לאיבוד בהמשך הדרך. זה אולי נראה כמו מאמץ רב להישאר בעניינים, אבל זה פשוט עשוי לחסוך לך הרבה כאבי ראש בסופו של דבר!

איך למצוא טיוטות פוסטים בקבוצות פייסבוק?

חיפוש אחר טיוטת פוסט בקבוצת פייסבוק יכול להיות תהליך מתסכל לפעמים. קל ללכת לאיבוד כשמסננים מאות פוסטים ושיחות. החדשות הטובות הן שיש דרכים להקל על המשימה! כדי למצוא טיוטה לפוסט בקבוצת הפייסבוק שלך, בחר “נהל קבוצה” מדף הבית של הקבוצה שלך. לאחר מכן לחץ על הכרטיסייה “פוסטים ותגובות”. פעולה זו תעלה את כל הפוסטים בקבוצה שלך וכל הפוסטים הממתינים בטיוטה. מכאן תוכלו לגלול במהירות בכל פוסט עד שתמצאו את הפוסט שחיפשתם. בשיטה זו, מציאת דפי טיוטה הופכת להרבה יותר פשוטה מאשר לבזבז זמן יקר בריצה בהם אחד אחד!

כיצד למצוא טיוטות פוסטים בשולחן העבודה של פייסבוק?

אם אתה תוהה איך למצוא את טיוטת הפוסט שאתה עובד עליה עבור דף הפייסבוק שלך, אל תדאג! זה די פשוט לאתר טיוטות של פייסבוק באמצעות אתר שולחן העבודה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לפתוח את עמוד הפייסבוק שלך וללחוץ על לשונית ‘כלי פרסום’ שנמצאת בראש הדף שלך. לאחר מכן, חפשו את הקטע ‘טיוטות’ בחלונית השמאלית של האפשרויות שמופיעות, והרי – אמורה להיות טיוטה של פוסטים שהופעת בלשונית זו. שים לב, עם זאת, אין פונקציונליות שמירה נפרדת מובנית בפייסבוק – אז ברגע שאתה עושה טיוטה, היא נמשכת עד שאתה מפרסם אותה או מוחק אותה בעצמך.

למה הפוסט שלי בפייסבוק מתוזמן?

פרסום כל הזמן בפייסבוק יכול להיות אתגר כשהחיים מפריעים, אז אני אוהב לתזמן את הפוסטים שלי. תזמון שלהם מבעוד מועד עוזר לי להישאר עקבי ומבטיח שכל העוקבים שלי רואים תוכן איכותי, גם כשאני נקלע לעמוס של החיים. זה גם נותן לי כל הזדמנות להגיע לאנשים חדשים על ידי כך שהפוסט שלי יופיע כשהם גוללים בעדכונים שלהם. תזמון גם מוודא שלעולם לא להציף את העוקבים שלי עם יותר מדי פוסטים בבת אחת – שמירה על נוכחות קבועה היא המפתח להגברת המעורבות. בסופו של דבר, תזמון הפוסטים שלי אומר שאני עדיין יכול להתעדכן במדיה החברתית ללא הלחץ הנוסף של ניסיון לפרסם משהו באותה שעה בכל יום.

האם אתה יכול לערוך פוסט בפייסבוק רק פעם אחת?

זו שאלה שמשתמשים רבים בפייסבוק שאלו בעבר: האם אני יכול לערוך פוסט רק פעם אחת? התשובה היא גם כן וגם לא. אמנם זה נכון שפייסבוק בדרך כלל מאפשרת למשתמשים לשנות את הטקסט של הפוסטים שלהם פעם אחת, אבל עדיין יש אפשרויות בכל הנוגע לביצוע התאמות. אנשים רבים לא מבינים שאחרי שהם סיימו ליצור פוסט, הם יכולים לבחור מבין כמה אפשרויות הגדרות שונות – כולל היכולת להוסיף hashtags, לתייג אנשים בתמונה או בסרטון שלך, לעדכן פרטי מיקום, לבחור מי יכול להגיב על פוסט ועוד. אפשרויות אלה מספקות הרבה מקום לשינויים קלים שיכולים להפוך את הפוסט שלך לאטרקטיבי יותר או מותאם לקהל שלך; אז אמנם לא תוכל לערוך בחופשיות את הגוף הראשי של הפוסט שלך עד שהוא יימחק ויפורסם מחדש, עדיין יש לך שליטה מסוימת על איך הוא ייראה ברגע שתלחץ על “פוסט!”

Facebook drafts are only visible to the user who created them and are not shared with anyone else unless they are published.

טיוטות פייסבוק גלויות רק למשתמש שיצר אותן ואינן משותפות עם אף אחד אחר אלא אם הן מתפרסמות.

האם פייסבוק נפטרת מפוסטים מתוזמנים?

לאחרונה, פייסבוק ביצעה שינויים גדולים בפלטפורמה שלה, במיוחד בכל הנוגע לאופן שבו עסקים ויוצרי תוכן יכולים לנהל את הפוסטים שלהם. נראה שהם מתרחקים בהדרגה מהיכולת לתזמן פוסטים לטובת פרסומים מיידיים וספונטניים יותר. אמנם גישה זו בזמן אמת יכולה להוביל לתוכן מרתק יותר, אבל היא לוקחת חלק מהשליטה מאלה שמעדיפים תוכנית פרסום מובנית באינטרנט. בעלי עסקים קטנים עשויים לגלות שמדיניות חדשה זו פירושה להשקיע יותר זמן במעקב ובניהול חשבונות המדיה החברתית שלהם כדי להקדים את המתחרים. בסופו של דבר, האם המגמה הזו נמשכת נותר לראות כאשר פייסבוק ממשיכה בהתפתחות שלה אל העתיד.

למה פייסבוק מציגה רק כמה פוסטים ואז מפסיקה?

פייסבוק היא פלטפורמת מדיה חברתית ידועה עם מיליוני משתמשים, אבל האם שמתם לב שלמרות שהפיד שלכם עשוי להיות מלא בפוסטים כשאתם נכנסים, לאחר גלילה של כמה דקות נראה שהפוסטים נעצרים? זה בגלל משהו שנקרא האלגוריתם של פייסבוק. אלגוריתם זה מחליט כיצד פוסטים יוצגו על סמך מידת הסבירות שתקיים איתם אינטראקציה. על ידי הצגת מספר מוגבל לכאורה של פוסטים בפיד שלך, הפלטפורמה מקווה לוודא שכל פוסט שאתה רואה רלוונטי ומרתק. אין זה מפתיע שהחברה נוקטת משנה זהירות בטיפול בתוכן שהמשתמשים שלה רואים – אחרי הכל, אם פוסטים הופכים להיות לא רלוונטיים או מעצבנים מדי, זה עלול להרחיק הרבה לקוחות.

האם יש הגבלה לכמה פוסטים אתה יכול לתזמן בפייסבוק?

עם צמיחת המדיה החברתית, ניהול פוסטים בפלטפורמות כמו פייסבוק יכול להיות מכריע לעתים קרובות. לנסות לשמור על קצב קבוע של תוכן תוך כדי חיים מחוץ לעולם המדיה החברתית זה כמו לנסות ללהטט בבלוני מים – זה יכול להסתבך במהירות. אבל מה הגבולות כשזה מגיע לתזמון פוסטים בפייסבוק? אחרי הכל, יש אנשים שעושים את כל חייהם על ידי ניהול חשבונות רבים וצריכים להיות מסוגלים לתכנן. למרבה המזל, נראה שאין הגבלה למספר הפוסטים שתוכל לתזמן בתוך פייסבוק עצמה. זה אומר שאתה לא צריך לדאוג מהקשה על מספר מוגדר מראש – הקלה עבור אלה המשתמשים בכלי אוטומציה או מנהלים מספר חשבונות בו-זמנית!

Free Technology Smartphone photo and picture

מסקנה לגבי היכן נשמרת הטיוטה בפייסבוק?

לסיום פוסט זה בבלוג, זכרו שבשימוש בפייסבוק, הפוסטים הטיוטים שלכם תמיד יישמרו באותו מקום – תיקיית הטיוטות בקטע כלי פרסום. תיקיית הטיוטות מקלה עליך לעקוב אחר כל הפוסטים שלא פורסמו. אם פוסט נכתב אך לא פורסם ואתה רוצה לשמור אותו לשימוש מאוחר יותר, תיקיית הטיוטות תהיה שם כדי להחזיק אותו עד שתחליט מה לעשות איתו. ואם בשלב כלשהו תרצה למחוק פוסט מתיקיית הטיוטות שלך, פשוט לחץ על סמל המחיקה שלידו והוא יוסר לצמיתות מחשבונך. על ידי הבנה היכן מאוחסנות טיוטות הפוסטים שלך בפייסבוק, תוכל לנהל בקלות כל תוכן לא גמור או מושלך שעדיין קיים בדף שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן