דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת תיקיית קודי באלק?

היכן ממוקמת תיקיית קודי באלק?

היכן ממוקמת תיקיית קודי באלק?

מה זה קודי?

Kodi הוא נגן מדיה בקוד פתוח הזמין במספר פלטפורמות. זוהי בחירה פופולרית להזרמת סרטים, תוכניות טלוויזיה, מוזיקה ותוכן אחר.

היכן ממוקמת תיקיית קודי באלק?

תיקיית Kodi ב- Alec ממוקמת בספריית השורש של מערכת ההפעלה. ניתן לגשת אליו על ידי פתיחת סייר הקבצים וניווט אל ספריית השורש. תיקיית Kodi תמוקם בספריית השורש.

כיצד לגשת לתיקיית Kodi ב- Alec

כדי לגשת לתיקיית Kodi ב- Alec, פתח את סייר הקבצים ונווט אל ספריית השורש. תיקיית Kodi תמוקם בספריית השורש. ברגע שתיקיית Kodi ממוקמת, ניתן לפתוח אותה וניתן לגשת לתוכן.

מה נמצא בתוך תיקיית קודי באלק?

תיקיית Kodi ב- Alec מכילה את קבצי התצורה וההגדרות עבור נגן המדיה של Kodi. הוא מכיל גם את קבצי המדיה המשמשים את Kodi. תיקיית Kodi מכילה גם כל תוספים או תוספים שהותקנו עבור Kodi.

כיצד לשנות את המיקום של תיקיית Kodi ב- Alec

ניתן לשנות את המיקום של תיקיית Kodi ב-Alec על ידי פתיחת סייר הקבצים וניווט אל ספריית השורש. לאחר שתיקיית Kodi ממוקמת, לחץ עליה באמצעות לחצן העכבר הימני ובחר באפשרות "מאפיינים". בחלון המאפיינים, לחץ על הכרטיסייה "מיקום" והזן את המיקום החדש עבור תיקיית Kodi. לחץ על "אישור" כדי לשמור את השינויים.

סיכום

תיקיית Kodi ב- Alec ממוקמת בספריית השורש של מערכת ההפעלה. ניתן לגשת אליו על ידי פתיחת סייר הקבצים וניווט אל ספריית השורש. תיקיית Kodi מכילה את קבצי התצורה וההגדרות עבור נגן המדיה של Kodi, כמו גם את קבצי המדיה וכל הרחבות או תוספים שהותקנו. ניתן לשנות את המיקום של תיקיית Kodi על ידי פתיחת סייר הקבצים וניווט אל ספריית השורש, לחיצה ימנית על תיקיית Kodi והזנת מיקום חדש בחלון המאפיינים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן