דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת שגרירות ארה"ב בישראל?

היכן ממוקמת שגרירות ארה"ב בישראל?

היכן ממוקמת שגרירות ארה"ב בישראל?

היכן ממוקמת שגרירות ארה"ב בישראל?

סקירה כללית

שגרירות ארצות הברית בישראל ממוקמת בתל אביב. זוהי הנציגות הדיפלומטית העיקרית של ארצות הברית בישראל ואחראית להגנה על האינטרסים האמריקאים במדינה. בראש השגרירות עומד שגריר ארצות הברית בישראל, אשר ממונה על ידי נשיא ארצות הברית.

הִיסטוֹרִיָה

שגרירות ארצות הברית בישראל הוקמה בשנת 1948, זמן קצר לאחר קום מדינת ישראל. לשגרירות היו מספר מקומות במהלך השנים, ביניהם ירושלים, תל אביב וחיפה. בשנת 2019 הועברה השגרירות למיקומה הנוכחי בתל אביב.

שירותים

שגרירות ארצות הברית בישראל מספקת מגוון רחב של שירותים לאזרחים אמריקאים ולאזרחים זרים. שירותים אלה כוללים עיבוד ויזה, סיוע קונסולרי ושירותי דרכונים. כמו כן, השגרירות מספקת מידע על החוקים והתקנות בישראל וכן על המצב הפוליטי והכלכלי הנוכחי במדינה.

מקום

שגרירות ארצות הברית בישראל ממוקמת ברחוב הירקון 71, תל אביב, ישראל. השגרירות פתוחה לציבור בין השעות 9:00-17:00 בימים שני עד שישי, למעט חגים ישראלים ואמריקאים. המבקרים חייבים להציג דרכון תקף או צורה אחרת של זיהוי על מנת לזכות בכניסה.

פרטי התקשרות

ניתן ליצור קשר עם שגרירות ארצות הברית בישראל בטלפון בטלפון +972-3-519-7575 או במייל בכתובת [email protected]. למידע נוסף על השגרירות ושירותיה, אנא בקר באתר הרשמי .

למד עוד

למידע נוסף על שגרירות ארצות הברית בישראל, צפו בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן