דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת קרקוב?

היכן ממוקמת קרקוב?

היכן ממוקמת קרקוב?

מה זה קרקוב?

קרקוב היא העיר השנייה בגודלה בפולין

קרקוב היא השנייה בגודלה ואחת הערים העתיקות בפולין. הוא ממוקם על נהר הוויסלה במחוז קטן פולין, בחלק הדרומי של המדינה. העיר היא בירת מחוז פולין הקטנה.

נושאים קשורים:

 

היכן ממוקמת קרקוב?

קרקוב ממוקמת בדרום פולין

קרקוב ממוקמת בחלק הדרומי של פולין, על נהר הוויסלה. היא ממוקמת במחוז פולין הקטנה, והיא העיר השנייה בגודלה במדינה. העיר ממוקמת כ-250 ק”מ (155 מייל) מבירת פולין, ורשה.

קרקוב נמצאת ליד הגבול הצ’כי והסלובקי

קרקוב ממוקמת בסמוך לגבול צ’כיה וסלובקיה. הוא נמצא במרחק של כ-70 ק”מ (43 מייל) מהעיר הצ’כית אוסטרבה, ו-200 ק”מ (124 מייל) מבירת סלובקיה, ברטיסלבה.

קרקוב ממוקמת במרכז אירופה

קרקוב ממוקמת במרכז אירופה, והיא גובלת במדינות גרמניה, סלובקיה, אוקראינה ובלארוס. הוא גם קרוב לים הבלטי, ומהווה יעד פופולרי לתיירים מכל העולם.

היסטוריה של קרקוב

העיר נוסדה במאה ה-7

קרקוב נוסדה במאה ה-7, והייתה בירת פולין משנת 1038 עד 1596. זוהי אחת הערים העתיקות במדינה, ויש לה היסטוריה ותרבות עשירה. העיר הוכרזה כאתר מורשת עולמית של אונסק”ו בשנת 1978.

קרקוב היא מרכז תרבות חשוב

קרקוב היא מרכז תרבות חשוב בפולין, והיא ביתם של מוזיאונים, גלריות ותיאטראות רבים. היא ידועה גם בזכות האוניברסיטאות והמכללות הרבות שלה, המושכות אליה סטודנטים מכל רחבי העולם.

קרקוב היא יעד תיירותי פופולרי

קרקוב היא יעד תיירותי פופולרי, וידועה באתריה ההיסטוריים הרבים, כמו טירת ואוול והעיר העתיקה. העיר היא גם ביתו של מכרה המלח המפורסם וייליצ’קה, שהוא אתר מורשת עולמית של אונסק”ו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן