דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת נקודת ה-G של האישה?

היכן ממוקמת נקודת ה-G של האישה?

היכן ממוקמת נקודת ה-G של האישה?

מהי נקודת ה-G?

ה-G-Spot הוא אזור שנוי במחלוקת מאוד בגוף הנשי

נקודת הג'י היא אזור שנוי במחלוקת מאוד בגוף הנשי, שכאשר הוא מגורה, יכול להוביל להנאה מינית עוצמתית. נקודת ה-G ממוקמת על הקיר הקדמי של הנרתיק, בערך שניים עד שלושה סנטימטרים בתוך הנרתיק בצד הקרוב לקיבה. זהו אזור של רקמה ספוגית המוקף בשרירים ומאמינים שהוא מחובר לדגדגן, האיבר הנשי של ההנאה המינית.

כיצד למצוא את נקודת ה-G

חקור את הקיר הקדמי של הנרתיק כדי לאתר את נקודת ה-G

למצוא את נקודת ה-G יכול להיות קצת מסובך, אבל זה שווה את המאמץ. כדי לאתר את נקודת ה-G, כדאי להתחיל בחקר הקיר הקדמי של הנרתיק. ייתכן שתרצה להשתמש באצבעותיך, בצעצוע מין או באצבעותיו של בן הזוג כדי לחקור את האזור. לאחר שאיתרתם את נקודת ה-G, תוכלו להתחיל לגרות אותה על ידי הפעלת לחץ בתנועת "בוא הנה".

כיצד לעורר את נקודת ה-G

השתמש בתנועת 'בוא הנה' כדי לעורר את נקודת ה-G

לאחר שאיתרתם את נקודת ה-G, תוכלו להתחיל לגרות אותה על ידי הפעלת לחץ בתנועת "בוא הנה". תנועה זו צריכה להיות עדינה בהתחלה, מכיוון שנקודת ה-G יכולה להיות רגישה. ייתכן שתרצה להתנסות בלחצים ובמהירויות שונות כדי למצוא את מה שהכי מתאים לך. אתה יכול גם לנסות להשתמש בוויברטור או דילדו כדי לעורר את נקודת ה-G.

היתרונות של גירוי נקודת ה-G

גירוי נקודת ה-G יכול להוביל להנאה מינית עוצמתית

גירוי נקודת הג'י יכול להוביל להנאה מינית עוצמתית. עבור חלק מהנשים, גירוי נקודת ה-G יכול להוביל לאורגזמות אינטנסיביות ואף לשפיכה נשית. גירוי נקודת הג'י יכול להיות גם דרך מצוינת לחקור תחושות חדשות ולהעמיק את האינטימיות עם בן הזוג.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן