דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת נאפולי?

היכן ממוקמת נאפולי?

היכן ממוקמת נאפולי?

מה המיקום של נאפולי, איטליה?

קואורדינטות גיאוגרפיות של נאפולי

נאפולי ממוקמת באזור קמפניה באיטליה, על מפרץ נאפולי. הוא ממוקם על החוף המערבי של חצי האי האיטלקי, כ-140 קילומטרים (87 מייל) דרומית מזרחית לרומא. הקואורדינטות הגיאוגרפיות של נאפולי הן 40°50′N 14°15′E.

מאפיינים גיאוגרפיים של נאפולי

נאפולי מוקפת במספר הרים, ביניהם הר וזוב, שהוא הר געש פעיל. העיר ממוקמת גם בסמוך לשדות הפלגריאן, אזור געשי גדול עם מכתשים רבים ומעיינות חמים. מפרץ נאפולי הסמוך הוא יעד פופולרי לתיירים, המציע נופים מדהימים של העיר והנוף שמסביב.

היסטוריה של נאפולי

לנאפולי היסטוריה ארוכה ועשירה, עם עדויות ליישובים אנושיים באזור עוד מהתקופה הנאוליתית. העיר הייתה מרכז חשוב של האימפריה הרומית, והיא גם הייתה בירת ממלכת נאפולי במהלך ימי הביניים. נאפולי הייתה מרכז תרבותי וכלכלי חשוב באיטליה במשך מאות שנים, וכיום היא אחת הערים הגדולות במדינה.

הדמוגרפיה של נאפולי

אוכלוסיית נאפולי מוערכת בכ-1.1 מיליון, מה שהופך אותה לעיר השלישית בגודלה באיטליה. בעיר מתגוררת אוכלוסייה מגוונת, עם אנשים מרקעים ותרבויות שונות. השפה העיקרית המדוברת בנאפולי היא איטלקית, אם כי מדוברות גם אנגלית ושפות אחרות.

כלכלת נאפולי

נאפולי היא מרכז כלכלי מרכזי באיטליה, עם התמקדות חזקה בתיירות, ייצור ופיננסים. העיר היא ביתם של חברות רבות בתעשיית הרכב, האלקטרוניקה והמזון, והיא גם יעד פופולרי לתיירים מרחבי העולם. נמל נאפולי הוא אחד העמוסים בים התיכון, והוא מהווה מוקד חשוב לסחר בינלאומי.

תרבות נאפולי

נאפולי ידועה בתרבות התוססת ובחיי הלילה התוססים שלה. העיר היא ביתם של מוזיאונים, גלריות ותיאטראות רבים, והיא גם יעד פופולרי לפסטיבלי מוזיקה ואירועים אחרים. המטבח של נאפולי ידוע בשימוש שלו במרכיבים טריים ומקומיים, והוא יעד פופולרי לחובבי אוכל מרחבי העולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן