דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת נאס"א?

היכן ממוקמת נאס"א?

היכן ממוקמת נאס"א?

מה זה נאס"א?

נאס"א מייצג את מינהל האווירונאוטיקה והחלל הלאומי. זוהי סוכנות ממשלתית האחראית על תוכנית החלל האזרחית, כמו גם אווירונאוטיקה וחקר תעופה וחלל. נאס"א אחראית לחקר החלל ולפיתוח טכנולוגיות חדשות.

היכן ממוקמת נאס"א?

לנאס"א יש מספר מיקומים ברחבי ארצות הברית. המטה הראשי ממוקם בוושינגטון די.סי. ישנם גם מספר מרכזי שטח הממוקמים במדינות שונות, כולל קליפורניה, פלורידה, טקסס ומרילנד.

מטה נאס"א

המטה של נאס"א ממוקם בוושינגטון די.סי. הוא אחראי על הכיוון והשליטה הכוללים של הסוכנות. היא גם אחראית לגיבוש ויישום של מדיניות ותכניות.

מרכזי שטח של נאס"א

לנאס"א יש מספר מרכזי שטח הממוקמים ברחבי ארצות הברית. מרכזים אלו אחראים למחקר ופיתוח של טכנולוגיות חקר החלל. מרכזי השדה ממוקמים בקליפורניה, פלורידה, טקסס ומרילנד.

מרכז המחקר של נאס"א איימס

מרכז המחקר איימס של נאס"א ממוקם בקליפורניה. היא אחראית לפיתוח טכנולוגיות תעופה וחלל מתקדמות ולחקר החלל. היא גם אחראית לפיתוח טכנולוגיות חדשות לחקר מאדים וכוכבי לכת אחרים.

מרכז החלל קנדי של נאס"א

מרכז החלל קנדי של נאס"א ממוקם בפלורידה. היא אחראית על השיגור וההתאוששות של חלליות, כמו גם על פיתוח טכנולוגיות חדשות לחקר החלל.

מרכז החלל ג'ונסון של נאס"א

מרכז החלל ג'ונסון של נאס"א ממוקם בטקסס. היא אחראית על הכשרת אסטרונאוטים ופיתוח טכנולוגיות חדשות לחקר החלל.

מרכז טיסות החלל של נאס"א גודארד

מרכז טיסות החלל של נאס"א גודארד ממוקם במרילנד. היא אחראית לפיתוח טכנולוגיות חדשות לחקר החלל ולחקר מערכת השמש.

מרכז המחקר של נאס"א לנגלי

מרכז המחקר לנגלי של נאס"א ממוקם בווירג'יניה. היא אחראית לפיתוח טכנולוגיות חדשות לחקר החלל, כמו גם לפיתוח טכנולוגיות חדשות לאווירונאוטיקה.

מתקן הטיסה של נאס"א וואלופס

מתקן הטיסה של נאס"א וואלופס ממוקם בווירג'יניה. היא אחראית על שיגור רקטות מצלילות ופיתוח טכנולוגיות חדשות לחקר החלל.

מרכז טיסות החלל של נאס"א מרשל

מרכז טיסות החלל מרשל של נאס"א ממוקם באלבמה. היא אחראית לפיתוח טכנולוגיות חדשות לחקר החלל, כמו גם לפיתוח מערכות הנעה חדשות.

מרכז החלל סטניס של נאס"א

מרכז החלל סטניס של נאס"א ממוקם במיסיסיפי. היא אחראית לפיתוח טכנולוגיות חדשות לחקר החלל, כמו גם לפיתוח מערכות הנעה חדשות.

סיכום

נאס"א היא המובילה בחקר החלל. יש לה מספר מיקומים ברחבי ארצות הברית, כולל המטה הראשי שלו בוושינגטון הבירה ומספר מרכזי שטח הממוקמים במדינות שונות. מיקומים אלה אחראים למחקר ופיתוח של טכנולוגיות חקר החלל וחקר החלל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן