דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת מועצה אזורית מטה יהודה?

היכן ממוקמת מועצה אזורית מטה יהודה?

מהי המועצה האזורית מטה יהודה?

סקירה כללית של האזור

המועצה האזורית מטה יהודה היא שלטון מקומי בישראל, השוכן בהרי יהודה. היא משתרעת על שטח כולל של כ-200 קמ"ר, וכוללת את הישובים בית שמש, בית שאן ועין כרם. האזור ידוע בנופיו השופעים, והוא ביתם של מגוון אתרים היסטוריים.

מיקום המועצה האזורית מטה יהודה

המועצה האזורית מטה יהודה ממוקמת במרכז הארץ, בהרי יהודה. היא גובלת במחוז ירושלים בצפון, במועצה האזורית בית שמש במזרח, במועצה האזורית עמק בית שאן בדרום ובמועצה האזורית פרוזדור ירושלים במערב.

ישובים במועצה האזורית מטה יהודה

המועצה האזורית מטה יהודה כוללת את היישובים: בית שמש, בית שאן, עין כרם, עין גדי, עין חמד, הר אדר, מבוא חורון ונווה אילן.

אטרקציות במועצה האזורית מטה יהודה

המועצה האזורית מטה יהודה היא ביתם של מגוון אטרקציות, לרבות אתרים היסטוריים, שמורות טבע ואתרים ארכיאולוגיים. אטרקציות פופולריות כוללות את בית הכנסת העתיק בבית שמש, שמורת עין גדי ואת האתר הארכיאולוגי תל בית שאן.

כלכלת המועצה האזורית מטה יהודה

כלכלת המועצה האזורית מטה יהודה מבוססת בעיקרה על חקלאות ותיירות. האזור ידוע בייצור שמן הזית שלו, והוא ביתם של מגוון יקבים וכרמים. תיירות היא גם מקור הכנסה חשוב לאזור, כאשר מבקרים רבים מגיעים לחקור את האתרים ההיסטוריים והאטרקציות הטבעיות של האזור.

סיכום

המועצה האזורית מטה יהודה ממוקמת בהרי יהודה, במרכז הארץ. היא משתרעת על שטח כולל של כ-200 קמ"ר, וכוללת את הישובים בית שמש, בית שאן ועין כרם. האזור ידוע בנופיו השופעים, והוא ביתם של מגוון אתרים היסטוריים, שמורות טבע ואתרים ארכיאולוגיים. כלכלת המועצה האזורית מטה יהודה מבוססת בעיקרה על חקלאות ותיירות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן