דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת לשכת התעסוקה בירושלים?

היכן ממוקמת לשכת התעסוקה בירושלים?

היכן ממוקמת לשכת התעסוקה בירושלים?

היכן ממוקמת לשכת התעסוקה בירושלים?

סקירה של לשכת התעסוקה בירושלים

לשכת התעסוקה בירושלים היא ארגון ציבורי המספק שירותי תעסוקה לאנשים המתגוררים בירושלים ובסביבתה. הלשכה ממוקמת במרכז העיר, והיא פתוחה לקהל הרחב. הוא מספק מגוון רחב של שירותים, לרבות סיוע בחיפוש עבודה, השמה בעבודה, ייעוץ קריירה ושירותים קשורים אחרים.

מיקום לשכת התעסוקה בירושלים

לשכת התעסוקה בירושלים ממוקמת בפינת דרך יפו ורחוב דוד המלך בירושלים. הוא נגיש בקלות באמצעות תחבורה ציבורית, והוא פתוח מ-8:00 בבוקר עד 17:00, שני עד שישי. המשרד פתוח גם בשבת בין השעות 9:00-13:00.

שירותים הניתנים על ידי לשכת התעסוקה בירושלים

לשכת התעסוקה בירושלים מספקת מגוון רחב של שירותים ללקוחותיה. שירותים אלה כוללים סיוע בחיפוש עבודה, השמה בעבודה, ייעוץ קריירה ושירותים קשורים אחרים. הלשכה מציעה גם מגוון סדנאות וימי עיון שיסייעו למחפשי עבודה להתכונן לשוק העבודה.

כיצד ליצור קשר עם לשכת התעסוקה בירושלים

ניתן ליצור קשר עם לשכת התעסוקה בירושלים בטלפון 02-622-7000. המשרד פתוח בין השעות 8:00-17:00, בימים שני עד שישי. המשרד פתוח גם בשבת בין השעות 9:00-13:00.

סיכום

לשכת התעסוקה בירושלים היא ארגון ציבורי המספק שירותי תעסוקה לאנשים המתגוררים בירושלים ובסביבתה. הלשכה ממוקמת בפינת דרך יפו ורחוב דוד המלך בירושלים, והיא פתוחה בין השעות 8:00-17:00 בימים שני עד שישי. הלשכה מספקת מגוון רחב של שירותים, לרבות סיוע בחיפוש עבודה, השמה בעבודה, ייעוץ קריירה ושירותים נלווים נוספים. ניתן ליצור קשר עם המשרד בטלפון בטלפון +972-2-622-7000.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן