דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת העיר תון במפה בשוויץ?

היכן ממוקמת העיר תון במפה בשוויץ?

היכן ממוקמת העיר תון במפה בשוויץ?

מהי העיר תון?

העיר תון ממוקמת בקנטון ברן בשוויץ. הוא ממוקם על החוף הצפוני של אגם תון ומהווה שער לאוברלנד הברנז'ה. תון היא יעד תיירותי פופולרי, עם העיר העתיקה והציורית שלה, הטירה ומגוון פעילויות חוצות.

היכן ממוקמת העיר תון במפה?

העיר תון ממוקמת בחלק הצפון-מרכזי של שוויץ, בקנטון ברן. הוא ממוקם על החוף הצפוני של אגם תון, והוא מוקף בהרי האלפים. תון נמצאת כ-25 קילומטרים דרומית לברן, בירת הקנטון, וכ-60 קילומטרים מזרחית ללוזאן.

איך להגיע לעיר תון?

העיר תון נגישה בקלות באמצעות רכב, רכבת או אוטובוס. ברכב, Thun ממוקם על הכביש המהיר A6 ונמצא כ-45 דקות נסיעה מברן. ברכבת, תון היא תחנה בקו ברן-אינטרלאקן ונמצאת במרחק של כ-25 דקות נסיעה מברן. באוטובוס, תון מוגש על ידי ה-PostBus ונמצא במרחק של כ-45 דקות נסיעה מברן.

נסיעות ברכב

נסיעה ל-Thun ברכב היא האפשרות הנוחה ביותר. הכביש המהיר A6 מחבר את תון לברן ולערים אחרות באזור. הנסיעה מברן לתון אורכת כ-45 דקות.

נסיעות ברכבת

נסיעה ל-Thun ברכבת היא גם אפשרות נוחה. קו ברן-אינטרלאקן עוצר בתון, והנסיעה מברן אורכת כ-25 דקות. תחנת הרכבת ב-Thun ממוקמת במרכז העיר, מה שמקל על הגישה לאטרקציות של העיר.

נסיעות באוטובוס

נסיעה ל-Thun באוטובוס היא גם אפשרות. ה-PostBus משרת את תון והנסיעה מברן אורכת כ-45 דקות. תחנת האוטובוס ב-Thun ממוקמת במרכז העיר, מה שמקל על הגישה לאטרקציות של העיר.

סיכום

העיר תון ממוקמת בקנטון ברן בשוויץ. הוא ממוקם על החוף הצפוני של אגם תון ומוקף בהרי האלפים. תון נגישה בקלות ברכב, ברכבת או באוטובוס מברן ומערים אחרות באזור. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן