דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת העיר בעלז?

היכן ממוקמת העיר בעלז?

היכן ממוקמת העיר בעלז?

היכן ממוקמת העיר בעלז?

העיר בעלז ממוקמת במדינת פורטוגל. הוא ממוקם במחוז Aveiro, אשר בצפון המדינה. בעלז היא עיר קטנה, עם אוכלוסייה של קצת יותר מ-5,000 איש. הוא ממוקם על גדות נהר ריו ווג'ה, שהוא יובל של נהר הדואורו.

ההיסטוריה של בלז

לבלז היסטוריה ארוכה, החל מהתקופה הרומית. העיר הוזכרה לראשונה במאה ה-11, כשהייתה חלק מממלכת גליציה. במאה ה-13 נכבשה העיר על ידי המורים, שהחזיקו בה עד המאה ה-15. במאה ה-16 הייתה בעלז חלק מהאימפריה הספרדית, וכך נותרה עד המאה ה-19.

אטרקציות בבלז

בלז היא עיר מקסימה, עם אטרקציות רבות למבקרים. האטרקציה העיקרית של העיר היא מרכז העיר ההיסטורי, שהוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. כאן, המבקרים יכולים לחקור את חומות העיר העתיקה, הכנסיות ומבנים היסטוריים אחרים. בעיר יש גם מספר מוזיאונים, ביניהם מוזיאון העיר בלז ומוזיאון לאמנות בלז. בנוסף, המבקרים יכולים ליהנות ממגוון פעילויות חוצות, כגון טיולי הליכה, רכיבה על אופניים וצפייה בציפורים.

תחבורה בבלז

בעלז מקושר היטב לשאר פורטוגל בכביש וברכבת. לעיר משרתים מספר קווי אוטובוס, וכן תחנת רכבת. בנוסף, לעיר יש שדה תעופה, שנמצא ממש מחוץ למרכז העיר.

לינה בבלז

לבלז יש מגוון אפשרויות לינה, החל ממלונות זולים ועד לאתרי נופש יוקרתיים. המבקרים יכולים גם לבחור להישאר באחת מההשכרות הרבות של העיר ב-Airbnb.

הזמן הטוב ביותר לבקר בבלז

הזמן הטוב ביותר לבקר בבלז הוא בחודשי הקיץ, מיוני עד אוגוסט. במהלך תקופה זו, מזג האוויר חם ושטוף שמש, מה שהופך אותו לזמן המושלם לחקור את העיר.

סיכום

בלז היא עיר מקסימה הממוקמת בפורטוגל. לעיר היסטוריה עשירה, והיא ביתם של מגוון אטרקציות ופעילויות. המבקרים יכולים ליהנות ממגוון אפשרויות לינה, והזמן הטוב ביותר לבקר בו הוא בחודשי הקיץ. למידע נוסף, בדוק את החיפוש הזה ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן