דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת הכנרת?

היכן ממוקמת הכנרת?

היכן ממוקמת הכנרת?

מהי הכנרת?

הכנרת, הידועה גם בשם אגם הכנרת, היא אגם מים מתוקים השוכן בצפון הארץ. זהו אגם המים המתוקים הנמוך ביותר על פני כדור הארץ והוא האגם השני בגובהו בעולם, אחרי ים המלח. אורכה של הכנרת כ-13 מיילים ורוחבה 8 מיילים, ועומקה המרבי הוא כ-150 רגל. הוא ניזון מנהר הירדן ומכמה יובלים קטנים יותר.

היכן ממוקמת הכנרת?

הכנרת נמצאת בצפון הארץ, בבקעת הירדן. הוא ממוקם בין רמת הגולן ממזרח להרי הגליל ממערב. היא נמצאת כ-53 מייל מזרחית לחיפה, העיר השלישית בגודלה בישראל, וכ-60 מייל צפונית לירושלים.

מהי חשיבותה של הכנרת בתולדות המקרא?

הכנרת היא חלק חשוב מההיסטוריה המקראית. הוא מוזכר בתנ"ך למעלה מ-50 פעמים, וישו מסופר שעשה רבים מהניסים שלו על האגם, כמו האכלת חמשת אלפים והליכה על המים. הכנרת היא גם המקום שבו אומרים שישוע קרא לתלמידיו הראשונים, פטרוס, אנדרו, יעקב ויוחנן. זהו גם האתר המסורתי של טבילתו של ישוע על ידי יוחנן המטביל.

סיכום

הכנרת היא חלק חשוב מההיסטוריה המקראית וממוקמת בצפון הארץ. הוא ניזון מנהר הירדן וממספר יובלים קטנים יותר, ואורכו כ-13 מיילים ורוחבו 8 מיילים. זהו אגם המים המתוקים הנמוך ביותר על פני כדור הארץ והוא האגם השני בגובהו בעולם, אחרי ים המלח. הכנרת היא חלק חשוב מההיסטוריה התנ"כית, ומספרים שישוע עשה רבים מהניסים שלו על האגם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן