דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת אוניברסיטת פנסילבניה?

היכן ממוקמת אוניברסיטת פנסילבניה?

היכן ממוקמת אוניברסיטת פנסילבניה?

מהי אוניברסיטת פנסילבניה?

אוניברסיטת פנסילבניה (המכונה בדרך כלל פן או UPenn) היא אוניברסיטת מחקר פרטית של ליגת הקיסוס הממוקמת בפילדלפיה, פנסילבניה. פן, שנוסדה בשנת 1740 על ידי בנג'מין פרנקלין, היא המוסד הרביעי בגודלו להשכלה גבוהה בארצות הברית ואחד מתשע המכללות הקולוניאליות שהוכרזו לפני המהפכה האמריקאית.

היכן ממוקמת אוניברסיטת פנסילבניה?

אוניברסיטת פנסילבניה ממוקמת בפילדלפיה, פנסילבניה. הקמפוס של פן ממוקם באוניברסיטה סיטי, שהיא שכונה במערב פילדלפיה. פן גובלת בנהר שוילקיל במזרח, בתחנת רחוב 30 ובמסדרון הצפון מזרחי של אמטרק בדרום, ובשכונות פאוולטון וילג' ואוניברסיטת סיטי בצפון ובמערב, בהתאמה.

במה ידועה אוניברסיטת פנסילבניה?

פן ידועה במצוינות האקדמית שלה, עם בתי ספר לתארים מתקדמים בעלי דירוג גבוה בעסקים, חינוך, הנדסה, משפטים, רפואה, סיעוד ומדיניות חברתית. פן ידועה גם במחקר שלה, עם למעלה ממיליארד דולר במימון מחקר ממומן מדי שנה. פן הוא גם ביתם של בוגרים מכובדים רבים, כולל שבעה נשיאי ארה"ב, חתני פרס נובל רבים ועשרות חברים באקדמיה הלאומית למדעים.

מהם היתרונות של לימודים באוניברסיטת פנסילבניה?

פן מציע לסטודנטים מגוון רחב של הזדמנויות אקדמיות, תרבותיות וחברתיות. פן הוא ביתו של גוף סטודנטים מגוון, עם סטודנטים מכל 50 המדינות וממעל 100 מדינות. פן מציעה גם מגוון רחב של פעילויות מחוץ לבית הספר, כולל יותר מ-400 ארגוני סטודנטים, 17 קבוצות ספורט של חטיבה א', ועשרות אירועי תרבות וחברתיים.

כיצד אוכל ללמוד עוד על אוניברסיטת פנסילבניה?

למידע נוסף על אוניברסיטת פנסילבניה, בקר ב- youtube.com וחפש את הנושא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן