דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקם פרימרק בבוקרשט?

היכן ממוקם פרימרק בבוקרשט?

היכן ממוקם פרימרק בבוקרשט?

פרימרק בבוקרשט

פרימרק היא חנות בגדים פופולרית בבוקרשט, רומניה. הוא ממוקם במרכז הקניות Unirea, אשר ממוקם במרכז העיר. החנות מציעה מגוון רחב של ביגוד, נעליים ואביזרים לגברים, נשים וילדים. זהו מקום נהדר למצוא בגדים מסוגננים ובמחיר סביר.

נושאים קשורים:

 

מרכז קניות אוניריאה

מרכז הקניות אוניריאה ממוקם בלב בוקרשט, ליד כיכר האוניברסיטה. זהו אחד ממרכזי הקניות הגדולים בעיר ומציע מגוון חנויות, מסעדות ומקומות בילוי. מרכז הקניות נגיש בקלות באמצעות תחבורה ציבורית ופתוח שבעה ימים בשבוע.

למה לצפות

כאשר מבקרים בפרימרק בבוקרשט, לקוחות יכולים לצפות למצוא מבחר רחב של ביגוד ואביזרים. החנות מחזיקה במגוון רחב של פריטים מחופשי ועד ללבוש רשמי. לקוחות יכולים למצוא גם מגוון רחב של נעליים, תיקים ואביזרים. כמו כן, החנות מציעה מגוון הנחות ומבצעים לאורך כל השנה.

שעות פתיחה

פרימרק בבוקרשט פתוחה שבעה ימים בשבוע. החנות פתוחה בין השעות 10:00-22:00 בימי חול, ובסופי שבוע בין השעות 10:00-20:00. החנות סגורה בחגים.

פרטי התקשרות

ניתן ליצור קשר עם Primark בבוקרשט בטלפון ב-+40 21 311 11 11. ניתן ליצור קשר עם החנות גם בדוא”ל בכתובת [email protected]. למידע נוסף, לקוחות יכולים לבקר באתר האינטרנט של החנות בכתובת www.primark.ro .

מקום

פרימרק בבוקרשט ממוקם במרכז הקניות אוניריאה. מרכז הקניות ממוקם ב-Calea Victoriei, מס’. 63-81, בוקרשט, רומניה. למידע נוסף על המיקום, לקוחות יכולים לבקר ב- he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן