דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקם החברה העירונית ראשון לציון?

היכן ממוקם החברה העירונית ראשון לציון?

היכן ממוקם החברה העירונית ראשון לציון?

מהו החברה העירונית ראשון לציון?

החברה העירונית של ראשון לציון היא גוף השלטון המקומי האחראי על העיר ראשון לציון, ישראל. התאגיד אחראי על מתן שירותים לאזרחיו, כגון תחבורה ציבורית, בריאות הציבור ובטיחות הציבור.

היכן ממוקם החברה העירונית ראשון לציון?

התאגיד העירוני ראשון לציון ממוקם בעיר ראשון לציון השוכנת במחוז המרכז בישראל. העיר ממוקמת על חוף הים התיכון, כ-15 קילומטרים (9 מייל) דרומית לתל אביב. זוהי העיר הרביעית בגודלה בישראל, עם אוכלוסייה של למעלה מ-200,000 איש.

גיאוגרפיה של ראשון לציון

ראשון לציון שוכנת במישור החוף של ישראל, בין הים התיכון להרי יהודה. העיר גובלת בערים בת ים וחולון מצפון, ובערים רחובות ורמלה מדרום. העיר משתרעת על שטח של כ-28 קמ"ר (11 מייל רבוע).

הובלה בראשון לציון

בראשון לציון משרתים מספר מערכות תחבורה ציבורית, לרבות אוטובוסים, רכבות ומוניות. לעיר משרת גם נמל התעופה בן גוריון, שנמצא במרחק של כ-30 ק"מ (19 מייל). העיר מחוברת לתל אביב גם בנתיבי איילון.

כלכלת ראשון לציון

לראשון לציון כלכלה משגשגת, עם מגוון תעשיות ועסקים. בעיר פועלות מספר חברות הייטק, וכן מספר מפעלים ובתי מלאכה. בעיר יש גם רובע קניות גדול, עם מגוון חנויות ומסעדות.

תרבות ופנאי בראשון לציון

בראשון לציון מתקיימים מגוון פעילויות תרבות ופנאי. בעיר מספר מוזיאונים, גלריות לאמנות ותיאטראות, כמו גם מגוון פארקים ושטחים ירוקים. כמו כן, מתקיימים בעיר מספר פסטיבלים ואירועים במהלך השנה.

למידע נוסף על ראשון לציון

למידע נוסף על העיר ראשון לציון, עיין בחיפוש זה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן