דף הבית » מה ההבדל » הגדל את טווח ה- Wi-Fi לעומת רשת רשת: מה ההבדל?

הגדל את טווח ה- Wi-Fi לעומת רשת רשת: מה ההבדל?

מהו מאריך טווח Wi-Fi?

מאריך טווח Wi-Fi הוא מכשיר המשמש להרחבת טווח הרשת האלחוטית. זה עובד על ידי קבלת האות מהנתב ואז הגברתו ושליחתו חזרה החוצה. זה מאפשר לאות להגיע רחוק יותר מכפי שהוא בדרך כלל יוכל.

מהי רשת רשת?

רשת רשת היא סוג של רשת המשתמשת בנקודות גישה מרובות כדי ליצור רשת יחידה מאוחדת. נקודות גישה אלה מחוברות זו לזו ולנתב, ומאפשרות אזור כיסוי גדול בהרבה ממה שנתב בודד יכול לספק.

יתרונות של רשת רשת

היתרון העיקרי של רשת רשת הוא שהיא מספקת אזור כיסוי גדול בהרבה ממה שנתב יחיד יכול לספק. המשמעות היא שאתה יכול לקבל רשת יחידה המכסה את כל הבית או המשרד שלך. בנוסף, רשתות רשת אמינות בהרבה מנתב יחיד, מכיוון שהן פחות סובלות מהפרעות או כתמים מתים.

יתרונות של מאריך טווח Wi-Fi

היתרון העיקרי של מאריך טווח Wi-Fi הוא שהרבה יותר קל להגדיר מאשר רשת רשת. בנוסף, זה הרבה יותר זול מרשת רשת, מה שהופך אותה לאופציה נהדרת עבור אלה בתקציב.

מה עדיף?

התשובה לשאלה זו תלויה בצרכים שלך. אם אתה זקוק לאזור כיסוי גדול, רשת רשת היא האפשרות הטובה יותר. עם זאת, אם אתה מתקציב ופשוט צריך להרחיב את טווח הרשת הקיימת שלך, אז מאריך טווח Wi-Fi הוא האפשרות הטובה יותר.

לא משנה באיזו אפשרות תבחרו, תוכלו להיות בטוחים שתוכלו להגדיל את טווח ה- Wi-Fi שלכם ולהפיק את המרב מהרשת שלכם. אז אל תפחד לצלול ולקבל את הכיסוי שאתה צריך!

לכן, אם אתם מחפשים להגדיל את טווח ה- Wi-Fi שלכם, אתם יודעים כעת את ההבדל בין מאריך טווח Wi-Fi לרשת רשת. עכשיו צאו וקבלו את הכיסוי הדרוש לכם!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן