דף הבית » האם חייב » האם על הדייר להתקין דוד שמש?

האם על הדייר להתקין דוד שמש?

האם על הדייר להתקין דוד שמש?

מהו דוד שמש?

דוד שמש הוא מכשיר המשתמש באנרגיית השמש לחימום מים. אנרגיית השמש נספגת על ידי קולט, בדרך כלל לוח שחור, ולאחר מכן מועברת למיכל אגירה. המים המחוממים משמשים לאחר מכן לצרכי מים חמים ביתיים. דודי שמש הופכים פופולריים יותר ויותר כדרך להפחית את עלויות האנרגיה ולהפחית את ההשפעה הסביבתית של חימום מים.

האם על הדייר להתקין דוד שמש?

התשובה לשאלה זו תלויה בחוקים במדינה או בעירייה של הדייר. באזורים מסוימים, בעלי הבתים נדרשים להתקין דודי שמש בנכסים להשכרה. באזורים אחרים, ייתכן שהדיירים יידרשו להתקין דודי שמש משלהם. חשוב לבדוק את החוקים המקומיים כדי לקבוע מהן הדרישות.

דרישות בעל הבית

במדינות מסוימות, בעלי בית נדרשים להתקין דודי שמש בנכסים להשכרה שלהם. לדוגמה, בקליפורניה, בעלי בית חייבים להתקין דודי שמש אם הנכס ממוקם בעיר או במחוז שאימצו פקודת שמש. למדינות אחרות, כמו ניו יורק, יש דרישות דומות. במדינות אלו, הדיירים אינם צריכים להתקין דודי שמש משלהם.

דרישות דייר

במדינות אחרות, דיירים עשויים להידרש להתקין דודי שמש משלהם. לדוגמה, במסצ'וסטס, דיירים עשויים להידרש להתקין דודי שמש אם בעל הבית לא מספק אותם. במקרים אלו על השוכר לשלם עבור התקנת דוד השמש ותחזוקתו. השוכר עשוי להיות אחראי גם לכל נזק שייגרם מהתקנה או שימוש בדוד השמש.

בנוסף, מדינות מסוימות עשויות לדרוש מהדיירים לשלם עבור החשמל המשמש להפעלת דוד השמש. לדוגמה, בקליפורניה, השוכרים עשויים להידרש לשלם עבור החשמל המשמש להפעלת דוד השמש אם בעל הבית לא מספק אותו. דרישה זו עשויה להשתנות בהתאם לחוקים המקומיים.

חשוב לבדוק את החוקים המקומיים כדי לקבוע מהן הדרישות לדיירים שרוצים להתקין דוד שמש. באזורים מסוימים, ייתכן שהדייר יידרש להתקין את דוד השמש ולשלם עבור החשמל המשמש להנעתו. באזורים אחרים יתכן ויידרש בעל הבית להתקין את דוד השמש. חשוב לבדוק את החוקים המקומיים כדי לקבוע מהן הדרישות.

סיכום

דודי שמש הופכים פופולריים יותר ויותר כדרך להפחית את עלויות האנרגיה ולהפחית את ההשפעה הסביבתית של חימום מים. אך מהן הדרישות החוקיות לדיירים שרוצים להתקין דוד שמש? התשובה לשאלה זו תלויה בחוקים במדינה או בעירייה של הדייר. באזורים מסוימים, בעלי הבתים נדרשים להתקין דודי שמש בנכסים להשכרה. באזורים אחרים, ייתכן שהדיירים יידרשו להתקין דודי שמש משלהם. חשוב לבדוק את החוקים המקומיים כדי לקבוע מהן הדרישות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן