דף הבית » האם חייב » האם סוחר פטור חייב להפריש לפרישה?

האם סוחר פטור חייב להפריש לפרישה?

האם סוחר פטור חייב להפריש לפרישה?

מהו סוחר פטור?

סוחר פטור הוא אדם שסוחר בניירות ערך עבור חשבונו. סוחרים פטורים אינם כפופים לתקנות מסוימות החלות על סוחרי ברוקרים, כגון הדרישה להירשם ברשות הרגולטורית של התעשייה הפיננסית (FINRA). סוחרים פטורים רשאים לסחור בשוק ללא מרשם (OTC) ובבורסות ניירות ערך הלאומיות.

האם סוחרים פטורים צריכים להפריש לפנסיה?

סוחרים פטורים אינם כפופים לאותן דרישות חיסכון פנסיוני כמו משקיעים אחרים. עם זאת, סוחרים פטורים עדיין צריכים לשקול להפריש כסף לפנסיה. חיסכון לפנסיה הוא חלק חשוב מכל תוכנית פיננסית, וסוחרים פטורים צריכים לתכנן את עתידם על ידי הפרשת כסף לפנסיה.

אפשרויות חיסכון פנסיוני לסוחרים פטורים

לסוחרים פטורים יש מספר אפשרויות בכל הנוגע לחיסכון לפנסיה. האפשרות הנפוצה ביותר היא פתיחת חשבון פרישה פרטני (IRA). IRAs הם חשבונות בעלי יתרון מס המאפשרים לאנשים לחסוך לפנסיה. ניתן לפתוח IRAs ברוב הבנקים והמוסדות הפיננסיים, והם מציעים מגוון אפשרויות השקעה. סוחרים פטורים יכולים גם לפתוח תוכנית 401(k). תוכנית 401 (k) היא תוכנית חיסכון לפנסיה המוצעת על ידי מעסיקים. מעסיקים בדרך כלל מתאימים חלק מהתרומות של העובד לתוכנית. סוחרים פטורים שהם עצמאים עשויים להיות מסוגלים לפתוח תכנית סולו 401(k), הדומה לתכנית 401(k) מסורתית אך מיועדת לעצמאים. סוחרים פטורים עשויים גם להיות מסוגלים לפתוח רוט IRA. A Roth IRA הוא חשבון חיסכון פנסיוני עם יתרון מס המאפשר לאנשים לחסוך כסף לאחר מס. הכסף שנחסך ב-Roth IRA גדל ללא מס, וגם המשיכות פטורות ממס.

יתרונות המס של חיסכון פנסיוני

חיסכון לפנסיה מציע מספר יתרונות מס. תרומות לתוכנית IRA או 401(k) ניתנות לניכוי מס, מה שאומר שהכסף שנחסך אינו כפוף למסי הכנסה. הכסף שנחסך ב-Roth IRA גדל ללא מס, וגם המשיכות פטורות ממס.

תכנון לפנסיה

סוחרים פטורים צריכים לתכנן את הפרישה על ידי הפרשת כסף לפרישה. לסוחרים פטורים יש מספר אפשרויות כשמדובר בחיסכון לפנסיה, כולל IRAs, תוכניות 401(k) ו-Roth IRAs. חיסכון לפנסיה מציע מספר יתרונות מס, והם יכולים לעזור לסוחרים פטורים לתכנן את העתיד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן