דף הבית » האם חייב » האם מגיע בונוס בביטוח לאומי?

האם מגיע בונוס בביטוח לאומי?

האם מגיע בונוס בביטוח לאומי?

מהו ביטוח לאומי?

ביטוח לאומי הוא מערכת של מיסים שמשלמים עובדים ומעסיקים בבריטניה. הוא משמש למימון הטבות ופנסיה של המדינה. סכום הביטוח הלאומי שאתה משלם תלוי בהכנסה ובגיל שלך.

האם מגיע בונוס בביטוח לאומי?

כן, יש לקבל בונוס בביטוח הלאומי. גובה הביטוח הלאומי שאתה משלם על בונוס תלוי בסוג הבונוס שאתה מקבל. אם תקבל מעביד מעביד, הוא יהיה כפוף לדמי ביטוח לאומי.

סוגי בונוסים

ישנם שני סוגים של בונוסים: חייבים במס ולא חייבים במס. מענקים חייבים במס כפופים לדמי ביטוח לאומי, בעוד מענקים שאינם חייבים במס אינם חייבים במס.

בונוסים חייבים במס

הטבות חייבות במס כפופות לדמי ביטוח לאומי. סכום הביטוח הלאומי שאתה משלם על מענק חייב במס תלוי בגובה המענק. שיעור הביטוח הלאומי למענק חייב במס הוא 12%.

בונוסים שאינם חייבים במס

בונוסים שאינם חייבים במס אינם כפופים לדמי ביטוח לאומי. זה כולל בונוסים כגון מכוניות חברה, מניות או הטבות אחרות שאינן מזומן.

איך מחשבים את הביטוח הלאומי?

גובה הביטוח הלאומי שאתה משלם בבונוס תלוי בגובה הבונוס ובסוג הבונוס. עבור בונוסים החייבים במס, שיעור הביטוח הלאומי הוא 12%. עבור בונוסים שאינם חייבים במס, אין ביטוח לאומי.

סיכום

ביטוח לאומי הוא מערכת של מיסים שמשלמים עובדים ומעסיקים בבריטניה. בביטוח לאומי יש לקבל בונוס בהתאם לסוג הבונוס וגובה הבונוס. מענקים חייבים במס כפופים לדמי ביטוח לאומי, בעוד מענקים שאינם חייבים במס אינם חייבים במס. גובה הביטוח הלאומי שאתה משלם בבונוס תלוי בגובה הבונוס ובסוג הבונוס.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן