דף הבית » האם חייב » האם חום הגוף חייב לעלות במהלך ההריון?

האם חום הגוף חייב לעלות במהלך ההריון?

האם חום הגוף חייב לעלות במהלך ההריון?

מהי טמפרטורת הגוף הרגילה במהלך ההריון?

במהלך ההריון, טמפרטורת הגוף של האישה היא בדרך כלל מעט גבוהה מהרגיל. טמפרטורת הגוף הממוצעת במהלך ההריון היא בין 97.7 ל-99.5 מעלות פרנהייט (36.5 ו-37.5 מעלות צלזיוס).

מה גורם לעלייה בטמפרטורת הגוף במהלך ההריון?

ישנם מספר גורמים שעלולים לגרום לטמפרטורת הגוף של אישה בהריון לעלות. אלה כוללים: 1. חילוף חומרים מוגבר: במהלך ההריון, חילוף החומרים בגוף עולה כדי לענות על הצרכים של התינוק הגדל. זה יכול לגרום לחום הגוף לעלות. 2. שינויים הורמונליים: במהלך ההריון הגוף מייצר יותר מהורמון הפרוגסטרון, שעלול להעלות את טמפרטורת הגוף. 3. נפח דם מוגבר: הגוף מייצר יותר דם במהלך ההריון כדי לענות על צורכי התינוק הגדל. זה יכול לגרום לחום הגוף לעלות.

מהם הסיכונים הקשורים לעלייה בטמפרטורת הגוף במהלך ההריון?

טמפרטורת גוף מוגברת במהלך ההריון עלולה להגביר את הסיכון לסיבוכים מסוימים, כגון צירים מוקדמים ולידה. זה יכול גם להגביר את הסיכון לזיהום אצל האם והתינוק.

איך אני יכול למנוע את עליית טמפרטורת הגוף שלי במהלך ההריון?

ישנם מספר דברים שאתה יכול לעשות כדי למנוע את עליית טמפרטורת הגוף שלך במהלך ההריון: 1. הישארו לחות: שתייה מרובה של מים יכולה לעזור לשמור על עליית טמפרטורת הגוף. 2. לבשו בגדים רפויים: לבישת בגדים רפויים יכולה לעזור לשמור על עליית טמפרטורת הגוף. 3. הימנעו מסביבות חמות: הימנעות מסביבות חמות, כמו סאונות וג'קוזי, יכולה לעזור לשמור על עליית טמפרטורת הגוף. 4. לנוח הרבה: מנוחה רבה יכולה לעזור לשמור על עליית טמפרטורת הגוף.

מתי עלי לדאוג לגבי טמפרטורת הגוף שלי במהלך ההריון?

אם טמפרטורת הגוף שלך היא בעקביות מעל 100.4 מעלות פרנהייט (38 מעלות צלזיוס), עליך לפנות לרופא שלך. זה יכול להיות סימן לזיהום ויש להעריך אותו. למידע נוסף על טמפרטורת הגוף במהלך ההריון ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן