דף הבית » האם חייב » האם המעסיק חייב לשלם לעובדים שנעדרו ב-13 11 18?

האם המעסיק חייב לשלם לעובדים שנעדרו ב-13 11 18?

האם המעסיק חייב לשלם לעובדים שנעדרו ב-13 11 18?

מבוא

מעסיקים מחויבים על פי חוק לשלם לעובדיהם עבור שעות העבודה. זה כולל תשלום לעובדים עבור כל יום שהם נעדרים מהעבודה. אבל מה קורה כאשר עובד נעדר מהעבודה ביום מסוים? האם המעסיק עדיין צריך לשלם להם? מאמר זה ידון בחובות החוקיות של מעסיקים ובזכויות העובדים בכל הנוגע להיעדר מהעבודה ביום מסוים.

מהן החובות המשפטיות של המעסיקים?

על פי חוק תקני עבודה הוגנים (FLSA), מעסיקים נדרשים לשלם לעובדיהם עבור כל שעות שהם עובדים, ללא קשר אם הם נעדרים מהעבודה ביום מסוים. המשמעות היא שאם עובד נעדר מהעבודה ב-13 11 18, המעסיק עדיין חייב לשלם לו עבור כל שעות שעבד באותו יום. עם זאת, מעסיקים אינם מחויבים לשלם לעובדים עבור כל ימי היעדרותם מהעבודה. המשמעות היא שאם עובד נעדר מהעבודה ב-13 11 18, המעסיק לא חייב לשלם לו עבור אותו יום.

מהן זכויות העובדים?

לעובדים יש זכות לקבל תשלום עבור כל שעות שהם עובדים, ללא קשר אם הם נעדרים מהעבודה ביום מסוים. המשמעות היא שאם עובד נעדר מהעבודה ב-13 11 18, המעסיק עדיין חייב לשלם לו עבור כל שעות שעבד באותו יום. לעובדים יש גם את הזכות לקחת חופש מסיבות מסוימות, כגון מצבי חירום משפחתיים או פגישות רפואיות. אם עובד נעדר מעבודתו ב-13 11 18 בשל אחת מהסיבות הללו, המעסיק עדיין חייב לשלם לו עבור כל שעות שעבד באותו היום.

סיכום

מעסיקים מחויבים על פי חוק לשלם לעובדיהם עבור כל שעות עבודה, ללא קשר אם הם נעדרים מהעבודה ביום מסוים. המשמעות היא שאם עובד נעדר מהעבודה ב-13 11 18, המעסיק עדיין חייב לשלם לו עבור כל שעות שעבד באותו יום. לעובדים יש גם זכות לקחת חופש מסיבות מסוימות, כמו מקרי חירום משפחתיים או פגישות רפואיות, והמעסיק עדיין חייב לשלם להם עבור כל שעות שעבדו באותו היום.

הפניות

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן