דף הבית » האם חייב » האם המעסיק חייב לשלם ביטוח לאומי?

האם המעסיק חייב לשלם ביטוח לאומי?

האם המעסיק חייב לשלם ביטוח לאומי?

סקירה כללית

ביטוח לאומי הוא תוכנית ממשלתית המעניקה הטבות לאנשים פנסיונרים ונכים, כמו גם לתלויים בהם. הוא ממומן על ידי מיסי שכר שמתחלקים בין מעסיקים לעובדים. מעסיקים נדרשים לשלם חלק ממסי הביטוח הלאומי עבור עובדיהם, וכן חייבים לשלם חלק ממסי Medicare.

נושאים קשורים:

 

דרישות למעסיקים

מיסי ביטוח לאומי

מעסיקים נדרשים לשלם 6.2% משכר העובד עד לתקרת השכר השנתית של 142,800$ לשנת 2021. סכום זה מותאם על ידי העובד, כך שהסכום הכולל של מסי הביטוח הלאומי ששולמו הוא 12.4%.

מיסי מדיקר

בנוסף למסי הביטוח הלאומי, המעסיקים נדרשים לשלם גם 1.45% משכר העובד עבור מיסי Medicare. סכום זה מותאם גם על ידי העובד, כך שהסכום הכולל של מיסי Medicare ששולמו הוא 2.9%.

חובת דיווח

מעסיקים נדרשים גם לדווח על מיסי הביטוח הלאומי והמדיקר שהם משלמים למס הכנסה (IRS). הדבר נעשה באמצעות הגשת טופס 941, אשר ישודר מדי רבעון.

עונשים על אי ציות

אם מעסיק לא ישלם את הביטוח הלאומי ואת מיסי Medicare הנדרשים, הם עשויים להיות כפופים לקנסות וריבית. מס הכנסה יכול גם להעריך עונשים על אי הגשת טופס 941.

יתרונות תשלום מיסי ביטוח לאומי

תשלום מיסי ביטוח לאומי מקנה מספר הטבות הן למעסיקים והן לעובדים. למעסיקים, זה עוזר להבטיח שהעובדים שלהם יקבלו את ההטבות המגיעות להם כאשר הם יוצאים לפנסיה או הופכים לנכים. לעובדים זה עוזר לספק רשת ביטחון כלכלית במקרה של פרישה או נכות.

סיכום

מעסיקים נדרשים לשלם חלק מהביטוח הלאומי ומסי Medicare עבור עובדיהם. זה עוזר להבטיח שהעובדים יקבלו את ההטבות המגיעות להם כאשר הם יוצאים לפנסיה או הופכים לנכים. אי תשלום המסים הנדרשים עלול לגרום לקנסות וריבית מ-IRS. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן