דף הבית » האם חייב » האם הזמנת מלון בבוקינג חייבת במע"מ בישראל?

האם הזמנת מלון בבוקינג חייבת במע"מ בישראל?

האם הזמנת מלון בבוקינג חייבת במע"מ בישראל?

מהו מס ערך מוסף (מע"מ)?

מס ערך מוסף (מע"מ) הוא סוג של מס עקיף המוחל על סחורות ושירותים במדינות רבות, כולל ישראל. מע"מ מתווסף למחיר הסחורות והשירותים ומשולם על ידי הצרכן. הוא נאסף על ידי המוכר ולאחר מכן מועבר לממשלה. בישראל שיעור המע"מ המקובל הוא 17%. תעריף זה חל על רוב הסחורות והשירותים, כולל הזמנות בבתי מלון שבוצעו ב-Booking.com.

האם חל מע"מ על הזמנות במלון ב-Booking?

כן, מע"מ חל על הזמנות מלונות שבוצעו ב-Booking.com בישראל. התעריף הסטנדרטי של 17% יתווסף לעלות הכוללת של ההזמנה. זה כולל את עלות החדר, כל שירותים נוספים וכל מיסים או עמלות. חשוב לציין כי המע"מ חל רק על הזמנות בבתי מלון המבוצעות ב-Booking.com. זה לא חל על הזמנות שנעשו ישירות עם המלון.

מע"מ לנוסעים בינלאומיים

מטיילים בינלאומיים המבקרים בישראל עשויים להיות זכאים לשיעור מופחת של מע"מ על הזמנותיהם בבתי מלון. שיעור מופחת זה עומד כיום על 8%. כדי להיות זכאים לתעריף המופחת, על הנוסעים להציג דרכון תקף או צורה אחרת של זיהוי בעת ביצוע הצ'ק-אין. לאחר מכן, המלון יחיל את התעריף המופחת על ההזמנה.

מע"מ לאזרחי ישראל

אזרחי ישראל אינם זכאים לשיעור המע"מ המופחת על הזמנות בבתי מלון. עליהם לשלם את התעריף המקובל של 17%.

כיצד לשלם מע"מ בהזמנה

מע"מ כלול בעלות הכוללת של ההזמנה באתר Booking.com. העלות הכוללת תוצג לפני אישור ההזמנה. לאחר אישור ההזמנה, העלות הכוללת, כולל מע"מ, תחויב באמצעי התשלום שסופק. חשוב לציין כי סכום המע"מ אינו ניתן להחזר במקרה של ביטול ההזמנה.

סיכום

הזמנות בבתי מלון ב-Booking.com כפופות למס ערך מוסף (מע"מ) בישראל. התעריף הסטנדרטי של 17% יתווסף לעלות הכוללת של ההזמנה. נוסעים בינלאומיים עשויים להיות זכאים לתעריף מופחת של 8%. אזרחי ישראל חייבים לשלם את התעריף המקובל של 17%. מע"מ כלול בעלות הכוללת של ההזמנה ואינו ניתן להחזר במקרה של ביטול ההזמנה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן