דף הבית » האם חייב » האם בעל הבית צריך לתקן את התנור?

האם בעל הבית צריך לתקן את התנור?

האם בעל הבית צריך לתקן את התנור?

מהן ההתחייבויות של בעל הבית?

כאשר שוכר שוכר נכס, המשכיר אחראי לוודא שהנכס בטוח וניתן למגורים. זה כולל לוודא שכל המכשירים, כגון תנורים, תקינים. אם התנור מתקלקל או מפסיק לעבוד, המשכיר אחראי לתקן אותו. במקרים מסוימים, ייתכן שבעל הבית יוכל לדרוש מהשוכר לשלם עבור התיקון. לרוב זה קורה רק אם השוכר גרם לנזק או אם הנזק נבע מבלאי רגיל. אם השוכר אחראי לנזק, יכול המשכיר לדרוש מהשוכר לשלם עבור התיקון או לנכות את העלות מהפקדון של השוכר.

מה אם בעל הבית מסרב לתקן את התנור?

אם המשכיר מסרב לתקן את הכיריים, השוכר יכול לנקוט בצעדים משפטיים. בהתאם למדינה, ייתכן שהשוכר יוכל להגיש תלונה לרשות הדיור המקומית או לפנות את בעל הבית לבית המשפט. במקרים מסוימים, השוכר יוכל לסיים את חוזה השכירות ולעזוב ללא קנס.

מהן זכויות השוכר?

לדייר יש זכות לסביבת מגורים בטוחה וניתנת למגורים. זה כולל את הזכות להחזיק את כל המכשירים, כגון תנורים, במצב תקין. אם המשכיר מסרב לתקן את הכיריים, השוכר יכול לנקוט בצעדים משפטיים.

האם הדייר יכול לתקן את הכיריים בעצמו?

במקרים מסוימים, ייתכן שהדייר יוכל לתקן את הכיריים בעצמו. עם זאת, זה בדרך כלל לא מומלץ. תיקון כיריים יכול להיות מסוכן ויש לעשות זאת רק על ידי איש מקצוע מוסמך.

האם השוכר יכול לתבוע את בעל הבית?

כן, השוכר יכול לתבוע את המשכיר אם בעל הבית מסרב לתקן את התנור. בהתאם למדינה, ייתכן שהשוכר יוכל להגיש תלונה לרשות הדיור המקומית או לפנות את בעל הבית לבית המשפט. לסיכום, בעלי הבית אחראים לוודא שכל מכשירי החשמל, כמו תנורים, תקינים. אם התנור מתקלקל או מפסיק לעבוד, המשכיר אחראי לתקן אותו. אם המשכיר מסרב לתקן את הכיריים, השוכר יכול לנקוט בצעדים משפטיים. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן