דף הבית » האם חייב » האם בסופרמרקט צריך להיות דפיברילטור?

האם בסופרמרקט צריך להיות דפיברילטור?

האם בסופרמרקט צריך להיות דפיברילטור?

מהו דפיברילטור?

דפיברילטור הוא מכשיר רפואי המשמש להפעלה מחדש של הלב של אדם כאשר הוא חדל לפעום. זה עובד על ידי שליחת הלם חשמלי ללב, שיכול לעזור להחזיר את הקצב הרגיל שלו. דפיברילטורים נמצאים בדרך כלל בבתי חולים, אך ניתן למצוא אותם גם במקומות ציבוריים אחרים כמו שדות תעופה, בתי ספר ואפילו סופרמרקטים.

האם סופרמרקטים צריכים דפיברילטור?

התשובה הקצרה היא לא, בסופרמרקטים אין צורך בדפיברילטור. עם זאת, קיום דפיברילטור בסופרמרקט יכול להיות אמצעי מציל חיים. דפיברילטורים קלים לשימוש וניתן להשתמש בהם על ידי כל אחד, גם אלה ללא הכשרה רפואית. הם יכולים לשמש כדי לעזור למישהו שיש לו התקף לב או דום לב.

היתרונות של להחזיק דפיברילטור בסופרמרקט

להחזיק דפיברילטור בסופרמרקט יכול להועיל ממספר סיבות. ראשית, זה יכול לעזור להציל את חייו של מישהו שסובל מהתקף לב או דום לב. שנית, זה יכול לעזור להפחית את משך הזמן שלוקח לצוות רפואי להגיע למקום. שלישית, זה יכול לעזור להפחית את משך הזמן שלוקח לאדם לקבל טיפול רפואי.

עלות החזקת דפיברילטור בסופרמרקט

עלות החזקת דפיברילטור בסופר יכולה להשתנות בהתאם לסוג הדפיברילטור ומספר היחידות הנרכשות. בדרך כלל, העלות של יחידה בודדת יכולה לנוע בין $1,000 ל-$2,000. בנוסף, עלות ההתקנה והתחזוקה יכולה להיות גם גורם. עם זאת, ניתן לקזז את עלות החזקת דפיברילטור בסופר על ידי החיסכון הפוטנציאלי בחייהם ובעלויות רפואיות.

סיכום

להחזיק דפיברילטור בסופר הוא לא חובה, אבל זה יכול להיות אמצעי מציל חיים. דפיברילטורים קלים לשימוש וניתן להשתמש בהם על ידי כל אחד, גם אלה ללא הכשרה רפואית. ניתן לקזז את עלות החזקת דפיברילטור בסופר על ידי החיסכון הפוטנציאלי בחיי אדם ובעלויות רפואיות. מסיבות אלו כדאי לשקול להחזיק דפיברילטור בסופר.

אֶמְצָעִי

איגוד הלב האמריקאי. (2020). מהו דפיברילטור? אוחזר מאתר https://www.heart.org/en/health-topics/cardiac-arrest/what-is-a-defibrillator

ה-FDA. (2020). דפיברילטורים. אוחזר מאתר https://www.fda.gov/medical-devices/defibrillators

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן