דף הבית » האם חייב » האם אתה צריך ביטוח נהג חדש?

האם אתה צריך ביטוח נהג חדש?

האם אתה צריך ביטוח נהג חדש?

סוגי ביטוח נהגים

בכל הנוגע לביטוח רכב, ישנם סוגים רבים ושונים של כיסויים לבחירה. הסוגים הנפוצים ביותר של ביטוח נהג הם אחריות, כיסוי מקיף וכיסוי התנגשות.

ביטוח אחריות

ביטוח אחריות הוא הסוג הבסיסי ביותר של ביטוח רכב. זה מכסה כל נזק או פציעה שאתה גורם לאדם אחר או לרכוש בתאונה. ביטוח מסוג זה נדרש בדרך כלל על פי חוק והוא לרוב הסוג הזול ביותר של ביטוח רכב.

ביטוח מקיף

ביטוח מקיף מכסה נזק לרכב שלך שנגרם כתוצאה ממשהו אחר מלבד התנגשות. זה כולל גניבה, ונדליזם, שריפה וסוגים אחרים של נזק. זה מכסה גם נזקים שנגרמו על ידי בעלי חיים, אסונות טבע ואירועים אחרים.

ביטוח התנגשות

ביטוח התנגשות מכסה נזק לרכב שלך שנגרם כתוצאה מהתנגשות ברכב אחר או בחפץ אחר. ביטוח מסוג זה בדרך כלל יקר יותר מביטוח אחריות או מקיף, אך חשוב שיהיה לכם אם יש לכם רכב חדש יותר.

בחירת הכיסוי הטוב ביותר עבורך

בבואכם לבחור את סוג ביטוח הרכב המתאים לכם, חשוב לקחת בחשבון את הצרכים והתקציב שלכם. אם יש לך מכונית חדשה יותר, אולי כדאי שתשקול לקבל התנגשות וכיסוי מקיף. אם יש לך רכב ישן יותר, ביטוח אחריות עשוי להספיק.

חשוב גם לקחת בחשבון את כמות הכיסוי הדרושה לך. ייתכן שתרצה לקבל רמת כיסוי גבוהה יותר אם אתה נוהג הרבה או אם אתה גר באזור עם שיעור גבוה של תאונות. ייתכן שתרצה לשקול לקבל כיסוי נוסף אם יש לך פריטים יקרים במכונית שלך.

חסוך כסף על ביטוח רכב

ישנן מספר דרכים לחסוך כסף בביטוח רכב. דרך אחת היא לחפש ולהשוות בין חברות ופוליסות שונות. ייתכן שתוכל גם לקבל הנחה אם יש לך רקורד נהיגה טוב או אם יש לך מספר מכוניות מבוטחות באותה חברה.

ייתכן שתוכל גם לחסוך כסף על ידי העלאת ההשתתפות העצמית שלך. המשמעות היא שתצטרך לשלם יותר מכיסך אם אתה בתאונה, אבל זה יכול לעזור לך לחסוך כסף על הפרמיות החודשיות שלך.

טיפים נוספים לחסכון בכסף בביטוח רכב

ייתכן שתוכל גם לחסוך כסף על ביטוח רכב על ידי לקיחת קורס נהיגה הגנתית או על ידי אגד הפוליסות שלך. ייתכן שתוכל גם לקבל הנחה אם אתה משלם את הפרמיות במלואן או אם אתה משלם את הפרמיות שלך באופן אלקטרוני.

טבלה: סוגי ביטוחי נהגים

סוג הביטוח תיאור
אחריות מכסה נזק או פציעה שאתה גורם לאדם אחר או לרכוש בתאונה
מַקִיף מכסה נזק לרכב שלך שנגרם כתוצאה ממשהו אחר מלבד התנגשות
הִתנַגְשׁוּת מכסה נזק לרכב שלך שנגרם כתוצאה מהתנגשות עם רכב אחר או חפץ אחר

טיפים לחיסכון בכסף בביטוח רכב

  • חפשו והשוו בין חברות ופוליסות שונות
  • תעלה את ההשתתפות העצמית שלך
  • קח קורס נהיגה הגנתית
  • אגד את המדיניות שלך
  • שלם את הפרמיות שלך במלואן או באופן אלקטרוני

למידע נוסף על ביטוח רכב, בדוק את הסרטון הזה מיוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן