דף הבית » האם חייב » האם אתה חייב להחזיק ברישיון?

האם אתה חייב להחזיק ברישיון?

האם אתה חייב להחזיק ברישיון?

מהו החוק?

החוק משתנה ממדינה למדינה, אך ברוב המדינות, אתה נדרש להצטייד ברישיון הנהיגה שלך כשאתה נוהג. זה אומר שאתה חייב להחזיק את הרישיון הפיזי על הגוף שלך או במכונית איתך. ייתכן שתוכל להציג גרסה דיגיטלית של הרישיון שלך אם למדינה יש אפליקציה לנייד להצגת רישיונות.

מה העונשים על אי הרישיון שלך?

אם עוצרים אותך ואין לך את הרישיון איתך, ייתכן שיונפק לך כרטיס לנהיגה ללא רישיון. העונש המדויק יהיה תלוי במדינה ובנסיבות העצירה. במדינות מסוימות, ייתכן שתוכל להציג גרסה דיגיטלית של הרישיון שלך כדי להימנע מהכרטיס. במדינות אחרות, ייתכן שתצטרך לשלם קנס או להופיע בבית המשפט.

אילו מסמכים נוספים אתה צריך לקחת איתך?

בנוסף לרישיון שלך, ייתכן שיהיה עליך להצטייד במסמכים אחרים בעת נהיגה. מסמכים אלו עשויים לכלול הוכחת ביטוח, רישום ובדיקת רכב. בהתאם למדינה, ייתכן שתוכל להציג גרסאות דיגיטליות של מסמכים אלה.

מהם החריגים לכלל?

ישנם כמה חריגים לכלל לפיו אתה חייב להחזיק את הרישיון שלך איתך כשאתה נוהג. לדוגמה, אם אתה סטודנט לנהיגה ואתה מלווה בנהג מורשה, ייתכן שלא תצטרך להחזיק את הרישיון שלך איתך. בנוסף, מדינות מסוימות עשויות לאפשר לך לנהוג ללא רישיון אם אתה במצב חירום.

מה אם תאבד את הרישיון שלך?

אם תאבד את הרישיון שלך, עליך לפנות ל-DMV המקומי שלך כדי לקבל תחליף. ייתכן שתוכל לקבל רישיון זמני בזמן שאתה מחכה להגעת הרישיון החדש שלך.

האם אתה יכול לנהוג ללא רישיון?

ברוב המדינות אסור לנהוג ללא רישיון תקף. אם תיתפסו נוהגים ללא רישיון, אתם עלולים להיות חשופים לקנסות, התליית רישיון או אפילו מאסר.

  • תמיד יש להצטייד ברישיון הנהיגה שלך כשאתה נוהג.
  • ייתכן שיהיה עליך להצטייד במסמכים נוספים, כגון הוכחת ביטוח, רישום ובדיקת רכב.
  • ישנם כמה חריגים לכלל לפיו אתה חייב להחזיק את הרישיון שלך איתך כשאתה נוהג.
  • אם תאבד את הרישיון שלך, צור קשר עם ה-DMV המקומי שלך כדי לקבל תחליף.
  • ברוב המדינות אסור לנהוג ללא רישיון תקף.

למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן