דף הבית » האם חייב » דמי לידה: האם אני צריך אישור מעסיק?

דמי לידה: האם אני צריך אישור מעסיק?

דמי לידה: האם אני צריך אישור מעסיק?

מה זה דמי לידה?

דמי לידה הם הטבה כספית העומדת לרשות נשים זכאיות בהריון או שילדו לאחרונה. הקצבה משולמת על ידי הממשלה ונועדה לסייע בכיסוי העלויות הכרוכות בלידה. סכום הקצבה משתנה בהתאם לנסיבותיו של הפרט, אך הוא יכול להגיע עד 145.18 פאונד לשבוע למשך עד 39 שבועות.

האם אני צריך אישור מעסיק?

ברוב המקרים אין צורך באישור מעסיק כדי לקבל דמי לידה. עם זאת, אם היית מועסק פחות מ-26 שבועות ב-66 השבועות שלפני תאריך הלידה של תינוקך, ייתכן שיהיה עליך לקבל את אישור המעסיק שלך. הסיבה לכך היא שייתכן שתצטרך לספק הוכחה לעבודה כדי לקבל את הקצבה. אם היית מועסק במשך 26 שבועות או יותר ב-66 השבועות שלפני תאריך הלידה של תינוקך, אז אינך צריך לקבל את אישור המעסיק שלך. עם זאת, ייתכן שעדיין תצטרך לספק הוכחה לעבודה כדי לקבל את הקצבה.

מה אם הייתי עובד לפני שנה?

אם עבדת לפני שנה, אז אינך צריך לקבל את אישור המעסיק שלך כדי לקבל דמי לידה. עם זאת, ייתכן שעדיין תצטרך לספק הוכחה לעבודה כדי לקבל את הקצבה.

איזו הוכחה לעבודה אני צריך?

על מנת לקבל דמי לידה, ייתכן שיהיה עליך לספק הוכחה לעבודה. זה יכול לכלול מכתב מהמעסיק שלך המאשר את העסקתך, תלוש משכורת או דף חשבון בנק המציג את תשלומי המשכורת שלך.

האם אני צריך לספק מסמכים אחרים?

בנוסף להוכחת העסקה, ייתכן שתצטרך לספק מסמכים נוספים על מנת לקבל דמי לידה. זה יכול לכלול תעודת לידה, הוכחת זהות והוכחת כתובת.

היכן אוכל למצוא מידע נוסף?

אם יש לך שאלות לגבי דמי לידה, תוכל למצוא מידע נוסף באתר הממשלה . אתה יכול גם לצפות בסרטון YouTube זה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן