דף הבית » האם חייב » דיילת ליווי לילדים חייבת להיות מאותה חברת תעופה

דיילת ליווי לילדים חייבת להיות מאותה חברת תעופה

דיילת ליווי לילדים חייבת להיות מאותה חברת תעופה

מהי דיילת ליווי?

דיילת ליווי היא דיילת שעבר הכשרה מיוחדת, האחראית על הליווי והפיקוח על קטינים ללא ליווי בטיסות. דיילת הליווי תישאר עם הילד לאורך כל הטיסה, מהצ'ק אין ועד ההגעה. הדיילת המלווה גם תספק סיוע בכל צרכים מיוחדים שיש לילד, כגון מתן חטיפים או עזרה בבידור.

דרישות לדיילות ליווי

על מנת להיות דיילת ליווי, על האדם לעמוד בדרישות מסוימות. רוב חברות התעופה דורשות שדיילת הליווי תהיה בת 21 לפחות ובעלת ניסיון של שנתיים לפחות כדיילת. בנוסף, על דיילת הליווי להיות בעלת דרכון תקף ולהיות מסוגלת לדבר את שפת המדינה בה מתבצעת הטיסה.

מדיניות ונהלים של חברות תעופה לקטינים ללא ליווי

לרוב חברות התעופה יש מדיניות ונהלים כדי להבטיח את שלומם של קטינים ללא ליווי. מדיניות ונהלים אלו עשויים לכלול דרישה מהילד לבצע צ'ק-אין לפחות שעתיים לפני הטיסה, מתן כרטיס ליווי מיוחד לילד, והבטחה שהילד יפגש בשדה התעופה היעד על ידי מבוגר. בנוסף, חברת התעופה עשויה לדרוש מהילד לנסוע בתא נפרד מנוסעים אחרים ועשויה גם לדרוש שהדיילת המלווה תישאר עם הילד לאורך כל הטיסה.

דרישות זיהוי לקטינים ללא ליווי

על מנת לנסוע כקטין ללא מלווה, על הילד להיות בעל טופס זיהוי בתוקף. זיהוי זה חייב לכלול את שם הילד, תאריך לידה ותצלום. בנוסף, לילד חייב להיות מכתב אישור מההורה או האפוטרופוס, שעליו לכלול את פרטי הקשר של המבוגר שיפגוש את הילד בשדה התעופה היעד.

דיילת ליווי מאותה חברת תעופה

רוב חברות התעופה דורשות שהדיילת המלווה תהיה מאותה חברת תעופה כמו הטיסה של הילד. זאת על מנת להבטיח שדיילת הליווי מכירה את המדיניות והנהלים של חברת התעופה ומסוגלת להעניק את הסיוע הדרוש לילד. בנוסף, זה עוזר להבטיח שהילד לא יישאר לבד במהלך הטיסה. נסיעה כקטינה ללא מלווה יכולה להיות חוויה מרתיעה, אך בעזרת דיילת מלווה, המסע יכול להיות בטוח ומהנה. על ידי שמירה על המדיניות והנהלים של חברת התעופה, ההורים והאפוטרופוסים יכולים להיות בטוחים שילדיהם יהיו בידיים טובות. צפו בסרטונים על דיילת ליווי לילדים

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן