דף הבית » האם חייב » דיאטת 17 ימים: כל מה שאתה צריך לדעת

דיאטת 17 ימים: כל מה שאתה צריך לדעת

דיאטת 17 ימים: כל מה שאתה צריך לדעת

מהי דיאטת 17 ימים?

דיאטת 17 הימים היא תוכנית מהפכנית להרזיה שנועדה לעזור לך לרדת במשקל במהירות ובבטחה. הדיאטה, שפותחה על ידי ד"ר מייק מורנו, מבוססת על הרעיון שלוקח 17 ימים לשבור הרגל. התוכנית מורכבת מארבעה מחזורים בני 17 ימים, שכל אחד מהם מתמקד בתוכנית אכילה אחרת. הדיאטה נועדה לעזור לך לרדת במשקל, לשפר את בריאותך ולהפחית את הסיכון למחלות כרוניות.

היתרונות של דיאטת 17 ימים

דיאטת 17 הימים מציעה מספר יתרונות למי שמחפש לרדת במשקל. הוא נועד לעזור לך לרדת במשקל במהירות ובבטחה, מבלי להרגיש מקופח. הדיאטה גם עוזרת לאפס את חילוף החומרים שלך, מה שיכול לעזור לך לשמור על הירידה במשקל שלך בטווח הארוך. בנוסף, התזונה עשירה בפירות, ירקות וחלבונים רזים, שיכולים לעזור לשפר את הבריאות הכללית שלך.

שלבים לביצוע דיאטת 17 ימים

בצע את השלבים הבאים כדי לבצע בהצלחה את דיאטת 17 הימים:

שלב 1: בחר את המחזור שלך

הצעד הראשון הוא לבחור את המחזור המתאים ביותר לצרכים שלך. ארבעת המחזורים הם: האצה, הפעל, השג והגעה. כל מחזור מתמקד בתוכנית אכילה אחרת, ולכן חשוב לבחור את המתאימה ביותר למטרות שלך.

שלב 2: עקוב אחר תוכנית האכילה

לאחר שבחרתם את המחזור שלכם, הגיע הזמן להתחיל לעקוב אחר תכנית האכילה. הדיאטה מורכבת משלוש ארוחות ושני חטיפים ביום. כל ארוחה צריכה לכלול חלבון רזה, פחמימה מורכבת, שומן בריא ופרי או ירק. חשוב לדבוק בתוכנית על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

שלב 3: שלב פעילות גופנית

בנוסף לביצוע תוכנית האכילה, חשוב לשלב פעילות גופנית בשגרה. פעילות גופנית יכולה לעזור לך לרדת במשקל ולשמור עליו. שאפו לפחות 30 דקות של פעילות גופנית ביום, כגון הליכה, ריצה, שחייה או רכיבה על אופניים.

שלב 4: שמור על לחות

שמירה על לחות היא חלק חשוב בכל דיאטה. שאפו לשתות לפחות שמונה כוסות מים ביום. זה יעזור לך לשמור על תחושת שובע ואנרגיה לאורך כל היום.

שלב 5: קבל תמיכה

קבלת תמיכה יכולה להיות חלק חשוב בכל מסע הרזיה. שקול להצטרף לקבוצת תמיכה או לדבר עם חבר או בן משפחה על המטרות שלך. אם יש עם מי לדבר יכול לעזור לך לשמור על מוטיבציה ועל המסלול.

שלב 6: היצמד לתוכנית

הצעד החשוב ביותר הוא לדבוק בתוכנית. זה יכול להיות מפתה לרדת מהמסלול, אבל חשוב להישאר ממוקדים ומחויבים למטרות שלך. על ידי ביצוע שלבים אלה, תוכל לבצע בהצלחה את דיאטת 17 הימים ולהשיג את יעדי הירידה במשקל שלך. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן