דף הבית » למה אני » בכל פעם שאנחנו נפגשים רגע לפני שאני מוצא למה לא לבוא

בכל פעם שאנחנו נפגשים רגע לפני שאני מוצא למה לא לבוא

בכל פעם שאנחנו נפגשים רגע לפני שאני מוצא למה לא לבוא

להבין למה אנשים לא באים כשאתם נפגשים ממש לפני

כשאתה קובע לפגוש מישהו ממש לפני, זה יכול להיות מתסכל כשהם לא מופיעים. זה יכול להשאיר אותך מבולבל ותוהה מדוע הם לא הגיעו. יש כמה סיבות אפשריות לכך שאנשים לא יבואו כשאתה פוגש אותם ממש לפני.

תקשורת לא תקינה

תקשורת שגויה היא סיבה נפוצה לכך שאנשים לא מופיעים כשאתם קובעים לפגוש אותם רגע לפני. זה יכול להיות בגלל שלא נתת להם את המידע הנכון לגבי הזמן והמקום של הפגישה, או שהם לא הבינו את מה שאמרת. זה יכול להיות גם בגלל שהם חשבו שהתכוונת למשהו אחר כשאמרת "רגע לפני".

כדי להימנע מכך, ודא שאתה ברור ותמציתי בעת התקשורת עם האדם האחר. תן להם את כל המידע הדרוש על זמן ומקום הפגישה, וודא שהם מבינים למה אתה מתכוון כשאתה אומר "רגע לפני".

חוסר ודאות

סיבה אפשרית נוספת לכך שאנשים לא מופיעים כשאתה פוגש אותם רגע לפני היא בגלל שהם לא בטוחים לגבי הפגישה. ייתכן שהם לא בטוחים אם הם רוצים להשתתף או שזה הדבר הנכון לעשות. זה יכול להיות בגלל שהם לא בטוחים אם הם ישתלבו או שהם ייהנו מהפגישה.

כדי להימנע מכך, נסו להפוך את הפגישה למסבירת פנים ומזמינה ככל האפשר. יידעו שכולם מוזמנים ושיהיה להם נוח ויהיה להם טוב. זה יעזור לגרום להם להרגיש בטוחים יותר לגבי ההשתתפות בפגישה.

פחד מהלא נודע

פחד מהלא נודע הוא סיבה אפשרית נוספת לכך שאנשים לא מופיעים כשאתה פוגש אותם רגע לפני. הם עשויים לפחד מהלא נודע ולא יודעים למה לצפות. זה יכול להיות בגלל שהם לא מכירים אף אחד אחר שמשתתף בפגישה או בגלל שהם לא בטוחים מה יקרה בפגישה.

כדי להימנע מכך, נסו להפוך את הפגישה לנוחה ומזמינה ככל האפשר. תן להם לדעת מי עוד משתתף בפגישה ומה יקרה במהלך הפגישה. זה יעזור לגרום להם להרגיש יותר בנוח ופחות מפחדים מהלא נודע.

כשאתה קובע לפגוש מישהו ממש לפני, זה יכול להיות מתסכל כשהם לא מופיעים. עם זאת, יש כמה סיבות אפשריות לכך שאנשים לא יבואו כשאתה פוגש אותם ממש לפני. אלה כוללים תקשורת שגויה, אי ודאות ופחד מהלא נודע. כדי להימנע מכך, ודאו כי אתם ברורים ותמציתיים בעת התקשורת עם האדם השני, הפכו את הפגישה למסבירת פנים ומזמינה ככל האפשר, והודיעו לו מי עוד משתתף בפגישה ומה יקרה במהלך הפגישה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן