דף הבית » איך קוראים » אתר הקורסים של האוניברסיטה העברית

אתר הקורסים של האוניברסיטה העברית

אתר הקורסים של האוניברסיטה העברית

אתר הקורסים של האוניברסיטה העברית

האוניברסיטה העברית בירושלים היא אחת האוניברסיטאות היוקרתיות בעולם. היא ידועה במצוינות המחקר וההוראה שלה, והקורסים שלה מבוקשים מאוד על ידי סטודנטים מכל רחבי העולם. האוניברסיטה מציעה מגוון רחב של קורסים, מתואר ראשון ועד לתואר שני, ומקורסים קצרים ועד תוכניות לתואר מלא. לאוניברסיטה יש פורטל מקוון לסטודנטים לגשת לקורסים ולמשאבים אחרים שלהם. פורטל זה נקרא אתר הקורסים של האוניברסיטה העברית. זהו אתר אינטרנט מקיף המספק לסטודנטים את כל המידע הדרוש להם כדי לגשת לקורסים ולמשאבים אחרים. האתר מחולק לשני חלקים עיקריים: קטלוג הקורסים ומשאבי הקורס. קטלוג הקורסים מכיל את כל הקורסים שמציעה האוניברסיטה, וכן מידע על הקורסים, כגון תיאור הקורס, דרישות הקדם, סילבוס ופרטי ההתקשרות עם הפרופסור. מדור משאבי הקורס מכיל מידע על ספריית האוניברסיטה, שירותי הסטודנטים וארגוני הסטודנטים. האתר מספק לסטודנטים גם גישה לספרייה המקוונת של האוניברסיטה, המכילה אוסף עצום של ספרים, כתבי עת ומשאבים אחרים. סטודנטים יכולים גם לגשת לפורומים המקוונים של האוניברסיטה, שהם מקום מצוין לשאול שאלות ולקבל עצות מסטודנטים ומחברי סגל אחרים.

כיצד לגשת לאתר הקורסים של האוניברסיטה העברית

הגישה לאתר הקורסים של האוניברסיטה העברית היא קלה. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר האוניברסיטה וללחוץ על הקישור "אתר הקורס". זה יעביר אותך לדף הבית של האתר, שם תוכל לדפדף בין הקורסים והמשאבים הזמינים. לאחר שמצאת את הקורס בו אתה מעוניין, תוכל ללחוץ על כפתור "הרשמה" כדי להירשם לקורס. לאחר מכן תתבקש לספק מידע אישי כלשהו, כגון שמך, כתובת הדוא"ל ומספר הטלפון שלך. לאחר השלמת תהליך ההרשמה, תוכל לגשת לחומרי הקורס ולמשאבים.

משאבי הקורס

מדור משאבי הקורס באתר מספק לסטודנטים גישה למגוון משאבים, כגון ספריית האוניברסיטה, שירותי סטודנטים וארגוני סטודנטים. הספרייה מכילה אוסף עצום של ספרים, כתבי עת ומשאבים אחרים. סטודנטים יכולים גם לגשת לפורומים המקוונים של האוניברסיטה, שהם מקום מצוין לשאול שאלות ולקבל עצות מסטודנטים ומחברי סגל אחרים.

קטלוג קורסים

קטלוג הקורסים מכיל את כל הקורסים שמציעה האוניברסיטה, וכן מידע על הקורסים, כגון תיאור הקורס, דרישות הקדם, סילבוס ופרטי ההתקשרות עם הפרופסור. סטודנטים יכולים גם לגשת לפורומים המקוונים של האוניברסיטה, שהם מקום מצוין לשאול שאלות ולקבל עצות מסטודנטים ומחברי סגל אחרים.

השוואה מהירה

מַשׁאָב קטלוג קורסים משאבי הקורס
תיאור מכיל את כל הקורסים שמציעה האוניברסיטה, וכן מידע על הקורסים, כגון תיאור הקורס, דרישות הקדם, סילבוס ופרטי ההתקשרות עם הפרופסור. מספק לסטודנטים גישה למגוון משאבים, כגון ספריית האוניברסיטה, שירותי סטודנטים וארגוני סטודנטים.
גִישָׁה לחצו על כפתור "הרשמה" להרשמה לקורס. עיין בקורסים ובמשאבים הזמינים.

סיכום

אתר הקורסים של האוניברסיטה העברית הוא פורטל מקוון לסטודנטים לגישה לקורסים ולמשאבים אחרים שלהם. הוא מחולק לשני חלקים עיקריים: קטלוג הקורס ומשאבי הקורס. קטלוג הקורסים מכיל את כל הקורסים שמציעה האוניברסיטה, וכן מידע על הקורסים, כגון תיאור הקורס, דרישות הקדם, סילבוס ופרטי ההתקשרות עם הפרופסור. הקטע משאבי קורס מכיל מידע על ספריית האוניברסיטה, שירותי הסטודנטים וארגוני הסטודנטים. הגישה לאתר הקורסים של האוניברסיטה העברית היא קלה. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר האוניברסיטה וללחוץ על הקישור "אתר הקורס".

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן