דף הבית » למה אני » אני עדיין לא מבין למה אני חסום מפרסום דפים חדשים

אני עדיין לא מבין למה אני חסום מפרסום דפים חדשים

אני עדיין לא מבין למה אני חסום מפרסום דפים חדשים

מה המשמעות של חסימה מפרסום דפים חדשים?

חסימה מפרסום דפים חדשים פירושה שאינך יכול ליצור או להעלות תוכן חדש לאתר שלך. זו יכולה להיות חוויה מתסכלת, במיוחד אם אתה מנסה ליצור תוכן חדש לאתר שלך. זה גם יכול להיות סימן שמשהו לא בסדר באתר שלכם או שאתם לא שומרים על כללי האתר.

למה אני חסום מפרסום דפים חדשים?

יש כמה סיבות שבגללן אתה עשוי להיחסם מפרסום דפים חדשים. הסיבה הנפוצה ביותר היא שהפרת את תנאי השירות של האתר. זה יכול להיות בגלל שהעלית תוכן אסור, או בגלל שהפרת את חוקי האתר בדרך אחרת. סיבה נוספת שבגללה אתה עלול להיחסם מפרסום דפים חדשים היא שהאתר שלך סומן כספאם או זדוני תוֹכֶן. זה יכול להיות בגלל שהעלית תוכן אסור או בגלל שסומנת על ידי מנוע חיפוש או אתר אחר. לבסוף, אתה עלול להיחסם מפרסום דפים חדשים בגלל שהאתר שלך נפרץ. זה יכול להיות בגלל שמישהו השיג גישה לאתר שלך ומשתמש בו כדי להעלות תוכן זדוני או להפיץ דואר זבל.

מה אוכל לעשות אם נחסם מפרסום דפים חדשים?

אם נחסמת מפרסום דפים חדשים, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק את תנאי השירות של האתר. ודא שאתה מקיים את כל הכללים ושאינך מפר אף אחד מהם. אם אתה מפר את תנאי השירות, עליך לנקוט בצעדים לתיקון הבעיה. אם אינך מפר את תנאי השירות, עליך לבדוק אם האתר שלך סומן כספאם או תוכן זדוני. אם כן, עליך לנקוט בצעדים להסרת התוכן ולוודא שהאתר שלך מאובטח. לבסוף, אם האתר שלך נפרץ, עליך לנקוט בצעדים כדי לאבטח אותו ולהסיר כל תוכן זדוני.

כיצד אוכל למנוע חסימה מפרסום דפים חדשים?

הדרך הטובה ביותר למנוע חסימה מפרסום דפים חדשים היא לוודא שאתה עומד בתנאי השירות של האתר. ודא שאינך מעלה שום תוכן אסור ושאינך מפר אף אחד מהכללים. עליך גם לוודא שהאתר שלך מאובטח ושהוא אינו חשוף לפריצה. ודא שאתה משתמש בסיסמאות חזקות ושאתה מעדכן את האתר שלך באופן קבוע. לבסוף, עליך לוודא שאינך מעלה תוכן שעלול להיות מסומן כדואר זבל או כתוכן זדוני.

סיכום

חסימה מפרסום דפים חדשים יכולה להיות חוויה מתסכלת, אבל הבנה מדוע זה קורה יכולה לעזור לך למנוע את זה לקרות שוב. ודא שאתה עומד בתנאי השירות של האתר, שהאתר שלך מאובטח ושאינך מעלה שום תוכן שעלול להיות מסומן כדואר זבל או תוכן זדוני.

השוואה מהירה

סיבה פִּתָרוֹן
הפרת תנאים והגבלות תקן את הבעיה
מסומן כספאם/תוכן זדוני הסר תוכן ואתר מאובטח
אתר אינטרנט נפרץ אבטח את האתר והסר תוכן זדוני
מְנִיעָה פעל לפי תנאי השירות, אתר מאובטח, ואל תעלה ספאם/תוכן זדוני

לסיכום, הבנה מדוע אתה עלול להיחסם מפרסום דפים חדשים יכולה לעזור לך למנוע את זה לקרות שוב. ודא שאתה עומד בתנאי השירות של האתר, שהאתר שלך מאובטח ושאינך מעלה שום תוכן שעלול להיות מסומן כדואר זבל או תוכן זדוני. למידע נוסף על איך למנוע חסימה מפרסום דפים חדשים, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן